Gå til innhold

erfaringer med teutonia barnevogner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke fornøyd med teutonia generelt sett, har hatt 3 ulike modeller i løpet av 1 år.

MEN...den siste var en prototype jeg fikk direktesent fra produsenten tyskland, i byen kinderhofen, hvor de forøvrig oppfant våtservieten... etter spesifikasjoner fra lufthansa i 1973. BMW har underlig nok også motorsykkelfabrikk i denne byen og tilfeldighetene ville det slik at teutonia og BMW har samarbeidet om et nytt barnevognkonsept, hvilket jeg har vært så heldig å få prøve ut ettersom jeg har vært så uheldig med de andre vognene.

vognen heter BMW-TEUTONIC-PRO og er laget ut fra et konsept som kalles den interaktive barnevogn..hvilket i korte trekk betyr at vognen i større grad enn tidligere også tjene mine behov som fersk mor, fremfor hva vi har sett tidligere hos konvensjonelle vogner.

de lærde stirdes om dette faktisk er en barnevogn eller et lite kjøretøy.

døm selv... www.bmwteutonic.de

i allefall...vognen kan hvis ønskelig drives av en elektromotor på 1,2 hester hvor den da kan ha en maxfart på ca 15 km/t og batterikapasitet på 3 timer

man kan velge mellom hjuldrift eller beltedrift, ved bestilling. versjonen jeg fikk tilsendt har belter.hvilket gjør at maxfart reduseres noe....i allefall jeg er meget tilfreds med denne vognen, hvilket jeg og min sønn på 11mnd, bruker hver dag på lange turer i ulent terreng...min man brukte den også på elgjakt ved notodden sist høst og kunne fortelle at den fungerte bra vil å slepe viltet ut av skogen etter endt jakt.

ellers er vognen utstyrt med en rekke elektroniske finesser som bla.

gps-transponder

kartgps som kan lagre 20 waypoints, f.eks. for lagrig av adresser til folk i barselgruppen, barneklærbutikker, barnehager m.m

alt denne kan styres ut fra en touch-screen som også betjener en rekke andre vognfunksjoner...dertil også manøvreringen av vognen.

se nettsiden så skjønner dere hva jeg mener.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette hørtes helt sykt ut spør du meg.... ser for meg en koselig liten trille tur, med min lille datter i den vogna! - kan brukes til å dra vilt ut av skogen!!!!??? nei vet du hva! -får ikke opp den nettsiden du refererer til, så jeg får ikke sett "vidunderet" men men har nesten ikke ord jeg!

Skrevet

Dette var vel bare tull... Klarer liksom ikke å ta det seriøst!

Skrevet

Dette hørtes jo fantastisk ut. Har nå lett etter den ultimate barnevogn i lang tid, men dette høres ut som den rette!! Hvor kan man få kjøpt den? Vet du pris? Med denne trenger man ikke engang å gå tur med ungen, kan jo bare sende vognen ut, så kan man kose seg inne med en kaffe latte og skravle,mens ungen får frisk luft. Fantastisk.

Skrevet

Æ dette bara kødd eller ;)

Skrevet

For noe tull. Måtte ringe ei vennine i en vogn butikk å høre om dette var tilfelle. Hun hadde ikke hørt om det. Men lo godt og sa hun skulle ringe til teutonia forhandleren i norge å høre.

Men er det en spøk må jeg si at HI har hatt lite å finne på i dag. He he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...