Gå til innhold

Huff, nå angrer jeg nesten...

Anbefalte innlegg

Var på UL på tirsdag og alt stod bra til. Vi hadde bestemt oss for å vite kjønn. og fikk høre at det uten tvil var en jente. Ble jo veldig glad for det, men nå er jeg engstelig for at det er sjanser for at jordmora tok feil... Er i uke 19+4 nå så da er jo kjønnet ferdigutviklet.. Uff er litt tullete dette her men. Falt for fristelsen og kjøpte en liten rosa body idag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5891100-huff-n%C3%A5-angrer-jeg-nesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk også vite at vi skulle få en jente. Jeg har vært på salg og kjøpt endel søte rosa bodier...og noen hvite med rosa blomster på..."sukk" så søtt:)

Da blir det litt kjedelig hvis det plutselig kommer en gutt. Men når de sier det blir jente så regner jeg med de er rimelig sikre, eller...

Nei det er sant,men ikke for å være stygg med deg men ei jeg kjenner fikk beskjed på to ul at det var jente men ut kom gutt,å hun hadde handlet som en gal på jente ting:(

Men prøv å få deg en 3d ul da er det sikkert :)

Men jeg har MANGEN venniner som skal ha jenter i følge ul å jenter har de fått !!

Ja jeg har også hørt om lingnende tilfeller, men jeg klarte bare ikke å styre nysgjerrigheten. Tror jeg passer på å kjøpe nøytrale klær, og maler barnerommet hvitt så slipper jeg å forandre på noe! Er egentlig ikke noe problem så lenge man er forbredt på at utfallet kan noen annet enn man forventet. Trøster meg selv litt jeg nå....

Annonse

Hei. JA man skulle jo nesten tru at de er sikre når de sier hva det er, men det mulig at de tar feil. Når jeg lå inne etter å fått førstemann så var det 2 stykker som fikk en gutt, men begge 2 hadde fått vite på ul at de skulle få ei jente. Jeg var på ul i dag med nr 2 fikk vite at vi skal ha en gutt, men gidder ikke ta det helt forgitt, har på følelsen at det er det men man vet aldri. Hadde rett på første da, følte det på neg at det var en gutt og det var det.

Så mitt tips til deg er kos deg videre og kjøp heller litt nøytrale farger om du faller for fristelsen flere ganger, det finnes jo så mye fint

I de fleste tilfeller der de sier kjønn, har de riktig.

Men ingenting er 100% sikkert, før babyen har blitt født. Så det er en liten sjanse for at de har tatt feil. Jeg har hørt om bekjente som har fått beskjed om gutt og fått jente, og andre som har fått beskjed om jente men fått gutt. Likevel har de jo riktig i de fleste tilfeller, men som sagt, helt sikkert er det ikke.

Det er en av flere grunner til at vi har bestemt oss for å ikke vite noe før babyen blir født, og heller la det bli en overraskelse :)

De fleste tilfeller har de rett i det de sier, om hvilke kjønn det er... Men jeg har ett par historier, blant annet om at ei fikk vite at hun fikk jente, og handlet som en gal til både babyen og rommet til babyen, mesteparten rosa... Det kom en gutt!! Litt flaut... De KAN ta feil, det sikreste er vell å ta to eller fler ultralyder... hvis man vil vite kjønnet da.

nå har jo ul forandret seg en GOD del siden jeg fikk barn sist, men da jeg gikk gravid, så viste mannen på ul meg de ytre kjønnsleppene og alt.. dette var ei jente, HELT sikkert!

marius er nå 5 år, og han gleder seg til å bli storebror!!

denne gangen vet vi ikke kjønnet, nettopp fordi det ikke er sikkert at de har rett...

men hu jordmora på ul, smilte lurt og sa at hu var HELT sikker. (fikk både 3d og 4d på ordinær ul)

alikevel, valgte sambo å ikke vite...

men så vil tiden vise om jeg klarer å la være å vite, når vi skal til privat 3d ul... :)

så lenge barnet er friskt, er det velkomment uansett!!

-gleder meg til en stooor julegaveoverraskelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...