Gå til innhold

Noen som kan hjelpe? vogn, søsken.

Anbefalte innlegg

HEI

Vi har en gutt som er ca 2,5 år i januar når søsteren eller broren kommer. Er så fryktelig usikker på hav vi skal gjøre med vogn.

Noen med erfaring?

Søsken vogn?

Hvor lenge bruker et barn vogn?

takk for svar.

( jeg har veldig lyst på søsken vogn, men mannen mener det er unødvendig... hm hm)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5890996-noen-som-kan-hjelpe-vogn-s%C3%B8sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når babyen kommer er sønnen vår ca 2 år og 2 mnd, jeg har tenkt å kjøpe en tvillingvogn, tenkte å kjøpe en carena av en venninne.

Vil ikke bruke så veldig mye penger på tvillingvogn siden det ikke er så lenge den blir brukt.

Jeg synes det kan være veldig greit når jeg skal levere småen til dagmamma!!

Hej.

Jeg vil gerne svare også. Jeg er fra Danmark, men har termin 12. januar 2007, så jeg håber, at det er ok, at jeg skriver lidt her også :-)

Jeg har en dreng på 3½ og en på 16 måneder, og venter nu nr. 3.

Da jeg fik nr. 2, var min den første kun 29 måneder. Og jeg går mange ture på besøg hos veninder, mine forældre, og ture med hunden osv, og han kunne ikke gå så langt. Jeg havde ikke nogen søskendevogn dengang, og derfor har jeg MANGE gange gået med to vogne (en foran mig og en bagved mig), fordi de begge var trætte samtidig.

Nu venter jeg nr. 3, og nr. 2 er kun 21 måneder, når han bliver storebror. Derfor ved jeg af erfaring, at jeg SKAL have en søskendevogn. Faktisk så bliver min store dreng stadig træt, når vi er ude at gå, så selvom jeg får en søskendevogn, så skal jeg alligevel have ståbrættet med, som han kan stå på, når han ikke kan gå mere.

Jeg har også en slynge, som kan bruges til dem alle 3 (dog kun en af gangen) ....

Jeg køber en søskendevogn, hvor de sidder bag hinanden, så nr. 2 kan sidde og kigge på verden, mens baby ligger og kigger op på mig. Den hedder en Inglesina, og der kan være en lift i (hard-bag), så baby kan ligge der og sove de første mange måneder.

Spørg endelig hvis der er mere, du vil vide.

Håber at du kan forstå alt, hvad jeg skriver, selvom det er dansk *s*

Kærligst Marlene

Har to som blir 2,5 når vi får nr.3. Vi må fortsette med tvillingvogn og håpe at det tåler ståbrett også...to av søskena mine har IKKE tvillinger, men de har virkelig hatt glede av tvillingvognene de kjøpte!Så utrolig greit å komme seg rundt på en effektiv måte!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...