Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Sitter bare her i tenker.. Og har kommet på noen navn som jeg synes er fine! Nemi Caroline Caroline (Bare det ene navnet) Ane Katrine Selma Matheo Andreas Leander Matheo Leander Isak Leander Isak (Bare det ene navnet) Spes. formeninger?? Evt hvilket er finest?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Ops... Her OG tenker* Ikke: Her i tenker ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg liker Selma og Isak best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 Enig med Alba32:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 11. august 2006 #5 Del Skrevet 11. august 2006 Liker Caroline, Selma og Leander. Kjenner ei som heter Ane Karine, hva med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 11. august 2006 #6 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg liker veldig godt Isaak og Leander! Enkelt eller sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #7 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for alle svar!!:-) Favorittene mine er nok Selma, Caroline, Nemi Caroline og Isak Leander! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. august 2006 #8 Del Skrevet 12. august 2006 Caroline, Selma og Isak Leander syns jeg er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 12. august 2006 #9 Del Skrevet 12. august 2006 Nemi er for meg bare en tegneseriefigur:-( Selma er nydelig da, ville gått for det jeg! Leander er mye brukt som nr 2-navn, derfor ville jeg hatt det alene. Evt bare Isak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 13. august 2006 #10 Del Skrevet 13. august 2006 Liker nok Selma og Isak (det heter sønnen min) best. Jeg er ikke så stor fan av dobbeltnavn. På andreplass av guttenavnene kommer nok Matheo, for det kjenner jeg en søt liten gutt som heter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 Ikke i tvil: Selma og Isak Synes de andre er skikkelig upersonlige og for "internasjonale" dersom ikke det er noe utenlandsk blant foreldre/besteforeldre slik at det kan være litt oppkalling. Hvorfor er det så mange som liker Matheo? Og Leander er jo ikke det grann bedre!! Nemi...? Nei nei nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #12 Del Skrevet 14. august 2006 Nemi- tegneseriefiguren har jo fått navnet sitt fra aNEMIsk, as in blodfattig.... Forbinder ikke det med navn på evn annet enn dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 14. august 2006 #13 Del Skrevet 14. august 2006 Selma og Leander! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå