Gå til innhold

Skjønner meg ikke på TR.....!

Anbefalte innlegg

TR kom i går, eller i hvertfall trodde jeg den kom i går. Men i dag er den borte! Bare bittelitt brunlig som har kommet siden i går kveld. Men det går vel ikke an å ha TR bare en dag vel?!

Tok en test i dag tidlig da jeg så at det ikke var kommet noe i natt, cb digital, for å være sikker liksom, men den var negativ.

Skjønner ingenting, er litt redd for at det kan være noe galt med meg.... :( Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5890351-skj%C3%B8nner-meg-ikke-p%C3%A5-tr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg fikk TR forrige gang, var den der bare i to dager, så litt spotting. Har ALLTID tantebesøk i fem dager. Men nå hadde jeg vanlig tantebesøk i fem dager igjen... Aner ikke hvorfor, men så lenge du tester negativt så kan du bare satse på at den sitter neste pp!

Forrige gang jeg hadde mensen spottet jeg kun litt brunt (unnskyld detaljene) i nesten hele tre dager.. også noen ganger ingenting som du sier. Etter dette hadde jeg SKIKKELIG mensen i ett døgn, før det sakte men sikkert dabbet av igjen.. så, den mensen tror jeg man aldri blir helt klok på.. Ikke hadde jeg spes vondt heller, hatt mye mindre vondt etter p-pille slutt en mens jeg gikk på det, noe jeg også syns er merkelig. Hadde jo drit vondt før jeg startet på p piller, var jo en av grunnene til at jeg i det hele tatt startet... Så som sagt, mensen blir jeg ALDRI klok på..

Samme her! Blir ikke klok på denna tanta....

Forrige gang var det veldig lite den første dagen, og så ble det helt ekstremt i tre dager.

Godt å vite at det er flere enn meg som har det sånn i hvertfall, da er det nok helt normalt:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...