Gå til innhold

dag 31 i dag og fremdeles ingen tante.......

Anbefalte innlegg

Jeg hadde dobbel kur pergo forrige mnd og pausemnd denne mnd. Gyn sa at dersom tanta ikke var kommet på dag 35 måtte jeg ta en test.... Wæææ....... blir skummelt det her. Sist pp fikk jeg en liten blødning på dag 29 og natt til dag 31 løsnet vel det meste der nede og tanta kom med et brak.......

Er så spent nå at jeg holder på å gå ut av mit gode skinn, men jeg SKAL IKKE teste før tiden denne gangen.

Sikker på at jeg ikke hadde EL denne pp og at det er derfor tanta ikke kommer..... typisk meg liksom:)

Kryss fingrene for meg da jenter! Det blir testing på tirsdag hvis ikek tanta har kommet! ..................uff......................veldig lenge til tirsdag nå føler jeg.........:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5890347-dag-31-i-dag-og-fremdeles-ingen-tante/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja gjett da! Jeg har skaffet tanta en flott leilighet med super utsikt i et år fremover jeg nå, så alt er for så vidt på plass til ferieturen hennes nå!

Uff... det er vanskelig å holde seg helt til tirsdag, men heldigvis har jeg ingen tester i hus, så da skal det nok bli litt lettere likevel tenker jeg:)

Så da er det bare å holde seg unna apoteket i morgen og så kan jeg evt kjøpe test på mandag etter jobb hvis tanta fremdeles holder seg unna......

Tusen takk tussi28:)

Kjip situasjon det der. Jeg var så stressa på dette en måned at jeg fikk ikke tanta før ti dager for sent. Tok blodprøver og alt for og finne ut av det, den dagen jeg fikk svar på blodprøven da kom mensen. Nå sitter jeg her igjen da, nyinseminert og spent, og kan ikke teste før om ti dager.

Lykke til da, og håper tanta tar seg ferie nå :)

Annonse

Tusen takk alle sammen!

Det som er så deilig er at jeg er IKKE stressa overhodet denne gangen. Tenkt veldig lite på babylaging egentlig, men hatt bra med sex likevel:)

Så det skal ikke forundre meg at EL ikke har skjedd enne mnd....

Ingen tante ennå i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...