Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Hei. Jeg er gravid i uke 11+5 og har de siste dagene fått litt brun/rosa-farge på papiret ved toalettbesøk. Er veldig bekymret, men har ikke smerter, og det skal jo være et godt tegn. Var hos lege i dag, han henviste meg til gynekolog, men fikk ikke time før onsdag. Synes det er så lenge å vente... Men er der noen av dere som har erfaring med blodspor/spotting såpass langt ut i avangerskapet. Mine venninner har hatt sånt rundt uke 5-6, så jeg vet ikke om jeg stoler helt på at dette skal gå bra med meg... Sukk...
pusejenta Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hei. Jeg hadde blødninger rundt uke 11- 12.. Det var friskt blod hos meg, og kom på papiret etter dobesøk. I og med at jeg har hele oppfølgningen min hos gynekolog, fikk jeg faktsik time der samme dagen. Skjønner godt at du synes det er lenge å vente til onsdag altså... Grunnen til at jeg blødde, var at livmortappen min var innmari langt nede. Det var ikke farlig, bare ganske ubehagelig. Krysser fingrene for at det går bra med deg og den lille inni magen Klem fra
sukkerspinn Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Tusen takk for svaret Trenger litt sånne historier for å bli beroliget... Men er likevel veldig forberedt på det verste.. Lykke til videre til deg og Klem
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Ikke for å skremme deg men jeg hadde brunaktige blødninger rundt uke 11-12 sist gang jeg var gravid. Jeg dro på legevakta siden det var helg og fikk beskjed av legen der at dette ikke var NOE unormalt. Fikk ikke beskjed om å ta det med ro eller noe, og fikk en henvisning til ultralyd til mandagen etterpå. Lørdag fortsatte det bare å blø og jeg fikk komme inn på sykehuset. Jeg mistet babyen mens jeg var der. Hvis jeg var deg ville jeg dratt på legevakta og fått en innvendig ul bare for å være på den sikre siden. Prøv også å ligge mest mulig i tilfelle det er en truende abort. Det kan jo hende det var noe galt med fosteret mitt, -at det skulle dø uansett, men hvis det er en truende abort kan det være at det er friskt og at det vil gå bra hvis du tar det med ro.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde heller ingen smerter før langt ut på lørdag, og de brunaktige småblødningene startet torsdag..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Blødd bittelitt to-tre ganger mellom uke 3 og 15 i begge svangerskap. Blitt sjekka kjapt alle ganger. Kommer av at jeg har slimhinner som lett blør når jeg er gravid. Er visstnok ganske vanlig og absolutt ikke farlig. Håper det går bra for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå