lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 skal ta EL test.. har lest at de helst skal taes mellom kl 16 og 19..... har holdt meg noen timer nå... men måååå snart tisse ass! er det stor sjanse for at den ikke er positiv enda selv om jeg har eggløsning idag/ikveld???
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2006 hehe, så visst ikke på klokka, det er jo faktisk bare 20 min igjen... det burde jeg jo klare!!
Lone35 =0) Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Bør den taes mellom 1600-1900??? Jeg tar alltid min på morgenen. For da har det jo alltid gått min. 4 timer siden siste dobesøk. Hvorfor skal man ta testen mellom fire og sju?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2006 har hørt/lest at det er mellom 16 og 19 man oftest har EL og at man bør teste da...? men er ikke sikker da... noen andre som vet??
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Man bør helst ta den på ettermiddagen ja, men jeg tror ikke det er så viktig om man tar den 20min før tiden... Trenger uansett ikke spare opp mer enn i et par timer heller.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Det sies at det kan være greit å ta testen litt utpå dagen, men selve eggløsningen skjer jo 12-36 timer etter positiv test. Og EL skjer mellom 16-19 på ettermiddagen vanligvis. Men EL-TESTEN slår jo positivt ut vanligvis dagen før selve EL skjer og det er derfor ikke så farlig om du må tisse før kl 16. Men mange sier at det kan være for tidlig å testen på morgenen, men jeg er ikk ehelt sikker på noe som helst altså. Da jeg tok tester tok jeg den om morgenen og fikk alltid positivt utslag. Tror det har noe om hvor mye LH-hormon kroppen din skiller ut før EL da det er dette hormonet testen reagerer på. Ble knotete forklart det her, men håper du skjønner hva jeg mener:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2006 ok.jeg tror jeg skjønner... har aldri testet positivt uansett så jeg vet ikke... dette er andre måneden jeg bruker EL tester og har fortsatt ikke funnet EL..... kanskje jeg ikke har EL (((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå