zzzzz-frøken Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Veldig takknemlig for svar! Hilsen en som vanligvis spotter 2-3 før mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg ble gravid i 3. pp. Før mensen kom i 2. pp, så spottet jeg 2 dager før jeg fikk mensen. Det er eneste gangen jeg har spottet. Jeg tipper (men vet ikke altså) at man ikke spotter hvis man er gravid, men det kan jo også være festeblødning. Forskjell på utseende på de to vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekt-75 Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Jeg testet positivt i går, har spotta i nesten to uker. Pleier ikke og spotte til vanlig. Kan jo være festeblødning da, men vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 jeg spotter vanligvis 2-3 dager før mens, men gjorde ikke det nå før jeg testet positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 11. august 2006 #5 Del Skrevet 11. august 2006 Jo jeg gjorde det i alle tre svangerskapene mine, tenkte nå kommer mensen, men så kom det ikke ordetlig i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 knuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå