Gå til innhold

er dere generelt mer sinte nå en før??

Anbefalte innlegg

jeg er så sint og jeg det stort sett hele tiden.

det skal ingen ting til for og irritere meg.

før jeg ble gravid så var jeg ikke sånn i det helle tatt.

jeg ser jo selv at noen av disse tingene jeg er sint for er helt lattelig.

er det noen andre som har det sånn??

Noen tips til hvordan jeg kan få det til og gå over?

Fortsetter under...

Gjest leelu23 m/ jente 25.11

Det går sikkert over av seg selv :)

Jeg hadde en veldig sinna periode mellom uke 12-17... uff

Det forsvant helt i uke 17.

Jeg var egentlig mer sinna før jeg ble gravid. Kunne klikke fordi klærne var stygge, håret var feil eller jeg var feit osv osv.. smalt i dører og tok helt av.. Det har HELT forsvunnet..

ikke at jeg ikke bryr meg lengere- men jeg har innsett at kroppen forandrer seg og det viktigste i livet mitt er ikke meg lengere - men den lille i magen :)

var faktisk samboer som kommenterte at jeg var blitt mye enklere å leve med :)

Mannen min påstår i alle fall det... Skjønner IKKE hva han snakker om ...før jeg får tenkt meg litt om. Beklager, har ingen gode råd, bare prøver å slappe av og telle til ti før jeg eksploderer over at de ikke har vannmelon på coop'en.

Men seriøst - for meg er søvnmangel den store triggeren, det og blodsukker. Hvis jeg spiser og sover ordentlig er humøret også mye, mye jevnere. Verdt et forsøk?

har vel ikke så veldig mange råd til hvordan du skal få dette til å gå over, men jeg har det iallefall på sammen måte.Jeg er sint og irritabel hele tia! Spiller ingen rolle hva det kommer av eller om at ingen av disse tingene kommer til å bety noe senere, nytter liksom ikke med logisk og fornuftig tankegang :)

Men det hjelper meg at jeg og samboern har snakket myyyyyyye om dette (går jo som regel ut over han), så det hjelper å snakke med noen og kanskje få litt forståelse for at det er vanskelig.

Jeg bruker å sette meg ned for meg selv når jeg blir som verst og prøve litt "tankeflukt" for å få det verste til å gå over.Avslapning hjelper, for hele kroppen knytes jo når man er så irritabel og sur.Jeg går maaange turer, og trøster meg også med at det ikke varer evig!

Jepp, er generellt mye sintere nå... Har alltid hatt temperament, men det har liksom oppgradert seg litt etter at jeg ble gravid..:)

Tror ikke det går over før hormonentrollet er jaget fra kroppen og du får kroppen din for deg selv igjen..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...