Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har akkurat testet positivt spennende altså! Men jeg kjenner av og til litt murring nederst i magen, nesten som mensensmerter bare veldig svake. Akkurat som om det skjer noe der inne... Flere som har det? Dette er forøvrig mitt tredje barn :-D kan ikke huske at jeg hadde det sånn med de andre to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Hei. Jeg testet positivt i går, så jeg er nok ikke særlig mye mer enn 4 uker jeg heller. Morro da. Det er mitt første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg testet positivt i dag, og det var to dager før IKM. Er 3+4. Mitt første også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 Hei hei. Jeg også. Tror jeg er 4+5 i dag. Husker ikke helt når TR var. Vår første også. Koselig at vi er flere =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg er også 4+5, testet i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kåge Skrevet 12. august 2006 #6 Del Skrevet 12. august 2006 Eg og er ca 4 veker på veg, testa positivt for nokre dagar sidan:) For oss er det min første og mannen min sin andre. Har og mensen lignande smerter i magen, ganske sterke. Men har forstått det slik at det er ganske vanleg. Forklaringa eg har funne er at livmora utvidar seg, og då kjem desse smertene som me ikkje kan kontrollere. Eg skal likevel snakke med fastlegen min om det på mandag, når eg skal til ho. Masse gratulerer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 12. august 2006 #7 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg testet også positivt i dag:) vårt 1 barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 12. august 2006 #8 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg er 4+4 i dag og mistenkte graviditet pga murringer, sinnsykt hormonell og plutselig lite melk til snuppa mi ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizeta Skrevet 13. august 2006 #9 Del Skrevet 13. august 2006 Heia Jeg testet positivt den 10 aug, 4 uker på veg idag. Artig :-) Mitt andre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå