Gå til innhold

Flere som bare er fire uker på vei??? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat testet positivt :) spennende altså! Men jeg kjenner av og til litt murring nederst i magen, nesten som mensensmerter bare veldig svake. Akkurat som om det skjer noe der inne... Flere som har det? Dette er forøvrig mitt tredje barn :-D kan ikke huske at jeg hadde det sånn med de andre to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg testet positivt i går, så jeg er nok ikke særlig mye mer enn 4 uker jeg heller. Morro da. Det er mitt første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg også. Tror jeg er 4+5 i dag. Husker ikke helt når TR var. Vår første også. Koselig at vi er flere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og er ca 4 veker på veg, testa positivt for nokre dagar sidan:) For oss er det min første og mannen min sin andre.

Har og mensen lignande smerter i magen, ganske sterke. Men har forstått det slik at det er ganske vanleg. Forklaringa eg har funne er at livmora utvidar seg, og då kjem desse smertene som me ikkje kan kontrollere. Eg skal likevel snakke med fastlegen min om det på mandag, når eg skal til ho.

 

Masse gratulerer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 4+4 i dag og mistenkte graviditet pga murringer, sinnsykt hormonell og plutselig lite melk til snuppa mi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...