Gjest Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 i går da jeg var på jobb var det ei der som har holdt på med tarot i flere år der,og jeg spurte om hun kunne spå om jeg fikk jente eller gutt.Så tok hun frem ett slags smykke med en sten på (pendel) og holdt den over magen min.så spurte hun blir det gutt og da snurret den rundt.så jeg er blitt spådd jente. Vet ikke hvor mye jeg tror på de greiene,men skal på ul 7.sept.så da blir d spennende å se om hun hadde rett hva tror dere det blir da jenter? jeg har to søstre,faren har en bror,og broren har fått 3 sønner.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Tipper hun har rett 50/50 jeg. Sjekket dette pendel greiene selv, den sa først jente så gutt, så da blir det nok tvekjønn
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg har også blitt spådd på den måten av en mann som ofte jobber med litt sånn alternaltive ting. Først tok han denne pendelen over UL bildet mitt, da gikk den i ring. Så tok han den over magen min, først svingte den skikkelig i sirke. Så stoppet den plutselig helt, også begynte den å gå frem og tilbake. Så sa han til meg, "haha, så du trodde du bare kom til å få ett barn du" Så da viste det først en jente, så en gutt.... Det spennende blir nå da å se, fordi jeg mistet en tvillingen til den lille i magen i mai, så hva ble igjen i magen. Jeg tror jente... Den viste så sterkt jente så... 13 September finner vi ut
Bratsj Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Forrige svnagerskap ble jeg spådd med pendel for jente, og i hht det kinesiskefødselskartet skulle det også bli jente. og det ble det. Denne gang sa både pendelen og fødselskartet også jente - men nå vet vi helt sikkert at det er en gutt... Alltid ca 50% sjanse for at det er rett da ;-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 åååå, nå blir jeg enda mer utålmodig...... Det er så lenge til vi skal på 3D Ul....... Men en ting er helt sikkert...det blir enten eller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå