Gå til innhold

Ingen mens, intet uttak! GRRRRR (samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhhh, mista litt motet her jeg nå. Alt jeg ønsker meg i hele verden er et lite nøste i armene mine, som er av mitt eget kjøtt og blod..

Ringte Riksen nå... Hva skjer hvis jeg ikke får mensen før den 17. august.

Det var ikke noe problem, det ordnet de der, skulle bare utsette forsøket til mensen kom.... Er det mulig? ja nå føler jeg at ikke det var noe problem?????!!!! fa.. i he..... Jeg vil nå jeg, har venta så lenge, som mange av dere andre her, nei nå skal jeg ut å ta TR dansen i hula hula skjørt. GRRRRRR!

Hun sa også at det var utrolig mange som blir gravide da de går på nesesprayen, kan jeg være en av dem?

please please please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette er litt rart, jeg, for jeg fikk beskjed om at det var like naturlig å IKKE få mens under spraying, som å få den...Vi blir jo satt i en slags kunstig overgangsalder med denne sprayen, og det er jo ikke alle som får blødning da. Men har du begynt på sprøytene da? Jeg fikk klar beskjed om å ta gravi.test før sprøytestart, for å være 100% sikker på at jeg ikke var gravid.

Lykke til!

Skrevet

Virker som det er forskjellig fra sted til sted, på St. O sier de at det er like normalt å få mens før sprøyter som å IKKE få det. Hvis problemet er at man ikke har regelmessig mens er det vel naturlig å tenke seg at man IKKE får mens før sprøytestart som at man får det...

De skal jo hjelpe både dem med naturlig og manglende (som meg) syklus... Man kan jo ike plutselig bli "normal" midt i behandlingen....eller....?

Skrevet

jeg fikk heller ikke mens under min første sprayperiode.Så jeg fikk heller ikke begynne på sprøyter.Men jeg hadde en ultralyd før jeg egentlig skulle begynt å stikke,men slimhinnen var på 5,og det mente de i Haugesund var mye,men gynekologen mente det var greit å begynne å stikke.Så man kan bli forvirret av mindre.

Jeg måtte da slutte på spray,og begynne på en 3 mnd.p-pille kur,for å få blødninger.

Men nå har jeg fått begynnt på sprøyter,og venter bare på at folliklene min skal vokse seg litt større,det største var på 12 og 12,5mm(noen på 9 og 10mm)Så jeg håper jeg får gjennomføre denne "kuren" ferdig.Og at det blir et overraskende resultat til slutt.

lykke til!

Skrevet

Hei Narretrollet!

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg fikk mensen på lørdag og det var 1 uke etter ikm. Jeg skulle startet opp med sprøyter i dag om alt hadde gått etter planen.

Jeg måtte derfor ringe klinikken i Danmark å gi beskjed om dette og fikk beskjed om at jeg måtte ikke begynne med sprøyter før jeg hadde fått mensen, og hadde jeg ikke fått mensen innen mandag måtte jeg ringe på mandag. Vet ikke hva de ville gjort om den ikke hadde kommet til da, men det var ikke uvanlig at mensen var forsinket når man gikk på sprayen.

Det de derimot sa var at jeg måtte ha menstrasjon i minst 3 døgn før sprøytestart, så hvis jeg har forstått dem rett nå kan jeg begynne med sprøyter på tirsdag, men skal ringe å snakke med dem i morgen for nærmere informasjon.

Håper dette også kunne gi deg litt svar :-)

Klem fra lille...

Skrevet

tusen takk tusseline... Joda, tanta kom i kveld ho, så da er jeg i rute....Blir jo min 5. mens-dag på torsdag, så da skal vel det gå bra? Åhhh. da kan jeg puste letta ut, nå ble jeg nervøs altså... Har du noen råd til positiv tenkning også??? har så lyst til å få det til, og tviler ikke på metodene, og sjangsen for at vi skal få det til er stor også, men jeg mangler den siste lille biten som heter: "selvfølgelig er det min tur" Vet ikke om det kalles dårlig magefølelse eller hva det er men... Det ligger liksom i bakhodet det lille "HVIS"

Skrevet

hei, i mine papiere står det at "blødningen må ha kommet i gang senest to dager før hormonsprøytestart. Jeg fikk begynnende blødning på torsdag 10 august, og ordentlig blødning i dag, skal starte med sprøyter 16, så jeg puster lettet ut. Håper dette blir min siste mens på lang tid. Ønsker deg lykke til på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...