Gå til innhold

April: Jeg gikk fornøyd i barnehagen for å hente lillegutt..og hva skjer....

Anbefalte innlegg

jeg blir jaget hjem igjen,for han sover=))

Han sover aldri så tidlig hjemme,og når jeg skal ha han til å sove,så er det en kamp uten ende..

Han hadde vært blid og fornøyd og bare snill i barnehagen,og de la han i vogna og han var hvis borte så å si med en gang...

Jeg som hadde sagt til dem at han var sånn og sånn..føler meg litt dum nå ja,hehe=)

Gikk fra barnehagen i 12tiden,med beskjed om å komme tilbake i 13.30-14 tiden,for da hadde de lunsj,men nå fikk jeg beskjed om å bare dra hjem igjen å komme tilbake om en time=)

Heldigvis er det bare ett par min. å gå hjem:)

Han hadde dotte (vet ikke om det skrives slik...) og slått seg,men hadde bare rista på hodet og røyst seg opp igjen:)

Men det gjør han hjemme også,men kan gjerne bli liggende litt,tilfell jeg eller pappaen kommer å henter han,hehe=)

De er noen små utspekulerte engler når de vil=)

Nå skal hvertfall jeg hoppe i dusjen,så skal jeg slappe litt av,så skal jeg prøve å hente han igjen,hehe=)

Lurer på om jeg får han med hjem idag....hihi=)

Fortsetter under...

Så herlig! Vi har opplevd akkurat det samme med sovinga. Vi sa fra første dagen at lillegutt bruker lang tid på å sovne, og så kommer han altså til barnehagen og sovner på et blunk. Jepp, vi føler oss litt dumme:=)

Har de sovetid først og lunsj etterpå? I lillegutts barnehage er det motsatt. De har lunsj først (ca 11.30), og etterpå sover de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...