Gå til innhold

jenter,trenger råd og hjelp her....

Anbefalte innlegg

hei..

kan begynne med at jeg er 19 år og førstegangs... jeg ammer ,d har jeg gjort fra dag en...

Nå er pjokken snart 3 uker og skal ha pupp heeele tida...dette er veldig slitsomt om nettene...dette har vart i ca 3 dager nå... er d bare en periode som alle har eller kan d være at jeg ikke har "bra nok" melk?

Blir så frustrert..for jeg får jo nesten ikke noe søvn ...han pleier jo egentli å sove nesten hele natta..har bare et eller 2 måltider...men nå har d liksom tatt helt av....

d er nesten sånn at jeg vurderer å gå over til mme...=/ men vil jo helst amme da...

hjelp meg da....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5888884-jentertrenger-r%C3%A5d-og-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette heter økedag ("vi har økedager denne uken"), og er helt normalt ved 3, 6 og 12 uker, hos noen oftere. Spis og drikk godt (litt vann hver gang du ammer). Gi ham når han vil ha, hvis du er ikkerøyker gjerne samsove også. Tilbring hele dagen sammen i senga og plasser tv'n så du kan se en stabel med dvd-er og døse når du vil/kan. En kjølebag med mat/drikke ved siden av. Siden dere har holdt på i flere dager er det sikkert over og da har du melk i overflod igjen. Hold ut og hold borte mme'n litt til. Gir du mme'n nå så blir det enda værre å bli kvitt gapet mellom det han nå trenger og det du har (hadde, før han vokste).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...