Gå til innhold

Kjeder meg...

Lima og meg

Anbefalte innlegg

Du er nok godt vant med vind du ja, hehe:)

Bra at kjæresten din MÅ hjem til det i hvertfall, hvis ikke hadde det vel blitt enda sjeldenere:(

Vi flytta sammen i jula, kjøpte hus. Bodde nede i sokkelleiligheta, mens vi pussa opp her oppe. Ble kjempefint, fortsatt noe småtteri som gjenstår men...;) Vi gidder ikke leie ut nede, men mulig vi gjør det en gang, eller eventuelt "tar med" sokkelen på resten om du skjønner:P Vi bor på "bøgda" og trives med det.

Synes kjæresten din det er moro at han skal bli pappa da? Er han engasjert, eller litt tilbakeholden? ;) Så gøy det må være for han å komme hjem fra militæret å se at magen din har vokst! =) Hihi..

Fortsetter under...

han synes det er morro ja... ;) men sier selv at han ikke helt kan tro det før ungen faktsik er ute.. ;) hehe...

men er litt vanskelig og si at han er enten eller, for han er veldig "jeg elsker dere" og nuss på magen (det er kos :D)

men samtidig så liker han ikke når jeg skal inn og kikke på babyklær og ting, og snakker for mye om hva vi må kjøpe osv...

hvordan er din da.? :)

Han gleder seg. Litt enten eller her og da... Han sier ikke "ho" for eksempel, men "det". Men er litt tilbakeholden selv jeg da, har jo sett henne, og kjenner henne, men kan ikke tro 100% på det før jeg har henne i armene tror jeg:) Han er opptatt av magen, og snakker av og til den, men jeg tror egentlig at det er mest for min skyld. Hihi, han er nå bare søt:)

Middagstid nå gitt.. forslag til hva jeg kan lage meg, når jeg er mutters alene her? ;)

Annonse

Jeg har ikke sett en bra film på kjeeeeempelenge, så jeg har ikke peiling.. ;) hehe...

Men huff, nå har jeg netopp spist og det var ikke godt i det hele!! Æsj... Elsker det jo til vanlig, men smakte faktsik bare dritt i dag...

Stakkar faren min da, som er så flink til og lage mat og jeg satt bare og pinte i meg... Får dårlig samvittighet.. :(

Jaa-a, stakkar pappaen din:( Pappaer er jo bare snille de:)

Nå har jeg sett Hodejegerne på NRK:P Plutselig er det det nye høydepunktet for meg på lørdagskveldene, hehe=)...jaja:)

Føler meg skikkelig flink. Har hengt opp og langt sammen klær, skifta på senga, vaska badet og rydda kjøkken. Dette kunne vel vært gjort på 30 minutter, men jeg har herved brukt hele dagen på dette. Hehe;)

Hmm..nå har jeg lyst på noe godt, men vet ikke hva...tar meg en is jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...