Gå til innhold

Kjeder meg...

Lima og meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trallalaaa...

noen som vil snakke om no gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt prate om noe gøy jeg.. ;) hehehe

Må bare få vite hva det utrolig gøye prateemne skal være først..;) hihi

Skrevet

Hehe, hadde egentlig håpa på at du skulle komme med ett helt fantastisk emne nå da:P

Hvor langt er du på vei da, det er jo litt gøy å vite? :P

Skrevet

Var litt mye folk her på arbeid netopp, så måtte bare gjøre meg ferdig.. ;) (derfor jeg svarer litt sent)

Men jeg er 14+0 uker på vei i dag faktisk... Her går det fremover.. ;) hehe

Hvor langt er du kommet da? :) Vert på UL enda?

Skrevet

Jippi, fikk tidligfri fra jobb jeg, så nå er jeg hjemme. Godt=)

Jeg er 22 uker i dag, så joda, det går da framover, saaakte men sikkert;) Ja, har vært på UL. Det var moro, er visst ei lita jente inni der.

Har du vært på UL? Du har vel den ordinære snart. Oioi, spennende!!

Skrevet

Nei, jeg har ikke vert på UL enda... Men fikk innkallelse i går til 20. September... Syntes egentlig det var litt sent, men men... Gleder meg jo selvfølgelig! ;)

Får du jente du ja, føler "alle" får det nå for tiden jeg.. ;) hehe

Selv er jeg bombesikker på en liten pjokk der inne.. :P hihi... Så hvis det plutselig kommer en jente tror jeg at jeg får helt sjokk!! Ser liksom ikke for meg det i det hele.. ;) hehehe

Men gratulerer hvertfall! :)

Hvor kommer du fra foressten? :)

Skrevet

Litt ut i sv.skapet ble jeg plutselig bombesikker på at det var jente inni der, og ultralyden sa seg enig med meg der. Så da er det vel sikkert en pjokk du har der inne da;)

20. sept var en stund til ja, men den som venter på no godt...blablabla:)

Selv er jeg lei meg for at UL'en er over, hehe. Det var jo så gøy. Men har bestilt 3D-UL da. Gleder meg så sinnsykt=)

Jeg er trønder jeg;) Bor i N-Trøndelag. Hva med deg??

Skrevet

Ja, gleder meg nå.. Men er sikker på at jeg kommer til å bestille privat UL etterpå.. ;) hehe! Har en vennine som har alle disse 3D bildene fra privat UL , og UL bilder fra den ordinære... Er jo så kos.. :) Kommer ikke til å få nok bilder.. ;) hehehe

Kommer fra Jæren foressten.. :)

Når har du fått time til 3D UL? Og hvilken uke får du best bilder der?

Skrevet

Å, har hun? Er 3D-bildene hennes bra? Hvilken uke var hun i da?

Jeg er i uke 25 + et eller annet når jeg skal. Hun jeg bestilte time hos sa det ble best bilder mellom uke 26 og trettiognoe. Så sa hun og at det var viktig å ikke ha for store forventinger, for det var ikke alltid det ble sååå bra... Men jeg gleder meg uansett jeg da:)

Jæren har jeg vært en gang. Det er så fiiint der! Var i bryllup, så skjønte jeg ikke hva noooen sa:P Kjempeflaut!

Skrevet

*tenke*.... Uten at jeg skal si det helt sikkert, tror jeg 3D bildene var fra uke 28... Og hennes ble knallfine (synes hvertfall jeg) :)

Haha! Du har vert på Jæren ja!? :D

Jeg kommer fra den bygda der jeg tror de snakker aller grovest, og det er maaaaange ganger folk ikke forstår meg!! ;)

var på intervju for noe greier i Oslo rett før sommeren, og når jeg snakket mangen ganger følte jeg de bare så på meg som om jeg var dum eller noe!! :D hahaha...

Og en gang jeg skulle bestille pølse i Oslo, fikk jeg beskjed på Engelsk om at hun ikke forstod dansk!! neivel tenkte jeg.. :P

Skrevet

*Hehehe* Nei, det er ei vrien dialekt ja:P Mange som ikke skjønner dialekta mi sørafor, og det er jo kjempeirriterende....tihi, så kan tenke meg hvordan du har det..;)

Hvor gammel er du?

Skal i dag da? Planer for helga? Kjæresten min e bortreist, og jeg kjeder meg. Vil dra på Onkel Oskar å drikke utepils:P Men skal ikke gjøre det da, cola kanskje:D

Skrevet

Jeg er 89 modell, men blir ikke 17 før i desember da.. :P du da?

Hehe... Nei mange dialekter er vanskelige, men jeg synes det er litt av skjarmen til forkjellige steder i landet og da.. ;)

Hehe... nei tror du skal holde deg til Cola ja, tror de hadde sett litt rart på deg om du hadde gått inn og bestilt en halvliter.. ;)

I helgen skal jeg bare slappe av og ha FRI!! ;) Første helga jeg har hatt i ferien (jobber).. Så det er deilig! :)

kjæresten min er i militæret, så han er ikke hjemme han heller! kjedelig det der... Skulle egentlig hatt perm denne helga, men neida, militæret ombestemte seg, så han kommer ikke før neste... årrh!

har du noen spesielle planer for helgen da? :)

Skrevet

Jeg er 84-modell jeg, litt eldre enn deg da=) Men synes jeg er ung og gravid likevel jeg;) Har bursdag i des. jeg og, den 5. Hva med deg? Alltid vært sur på mamma og pappa for at jeg er født i desember, men nå har jeg termin den 18. des selv:P

Militæret er no dritt. Husker det fra når eksen min var der. Æsj:p Forloveden min slapp heldigvis militæret, det er jeg kjempeglad for!

Har du fått babymage enda da? Ser her inne at det er mange som får allerede i uke 12 og utover. Har akkurat begynt å komme min. Det er gøy!! :-)

Slapper av i helga jeg og. Kusina mi er hjemme på ferie da, så har vært med henne. Men i kveld skal de nok på fest, så tenker jeg leier meg en film eller noe i kveld. Så koselig atte:)

Skrevet

Jada, klart du er ung.. ;) da er du vel 21? det er forloveden min å, og jeg anser jo ikke akkurat han som noe spesielt gammel.. ;) hehe

Har bursdag 14. Desember jeg da...!

Haha, nei da får du enten knipe igjen noen uker til Januar, eller tilgi foreldre for å ha laget deg på feil tidspunkt.. ;) hehe

Men mage... hm... jeg kan ikke akkurat si nei, for jeg ser det jo og det gjør andre og, men ser vel mer ut som en litt småtjukk mage, enn en gravid mage... men selv kjenner jeg en kul (litt hard) så vet jo at det er en babymage.. :D hehe, hvis du forstår?

Kan foressten kikke selv på hjemmesiden min viss det var litt vanskelig og skjønne... ligger under magebildene.. ;)

www.victorials89.piczo.com

Men nå har jeg netopp gjort ferdig noe tysk greier på dataen... tenkte jeg skulle repetere litt før skolestart, så jeg ikke må begynne om igjen omtrent.. ;) Så blir sikkert litt skolegreier, oppryddning osv på meg i helgen... Menmen, det må jo til det å.. ;)

Hvor lenge har du og kjæresten vert sammen da? :) Var graviditeten planlagt?

Skrevet

Du har jo en fin liten gravidmage der:) Den tror jeg blir fin når den "vokser seg til"...hehe. Min starter litt høyt oppe på en måte, eh..ja..Men de sier at den ofte er det når man skal ha jente.

Flink du er som setter deg med skolearbeid i ferien:) Ikke alle som gidder det. Hva er det du går for noe?=)

Har ikke vært sammen med kjæresten min så veldig lenge, bare siden desember i fjor, men det kjennes ut som vi har vært sammen i 100 år da. Har kjent han sånn litt i mange år før vi ble sammen. Sånn "hei, hvordan går det"-liksom..ehe:P

Kan nok si at graviditeten var planlagt. Vi har ikke vært sånn veldig til prøvere, men mer sånn "skjer det så skjer det". 3 måneder etter skjedde det. Jippi:) Det er så spennende, og moro, og skummelt:P

Hva med dere?:)

Vaske badet jeg nå da... :-S Kjedelig...

Skrevet

Jeg går almenn, og vil jo gjøre det bra, så prøver å "stå på" litt.. ;) hehe

forstod ikke helt om du spurte om det var planlagt, eller om hvor lenge vi har vert sammen, men jeg kan godt svare på begge deler jeg.. ;)

Vi har vert forlovet siden 16. Mai 2005, og vert sammen litt lengre...

Vi ønsket oss veldig barn etter og ha mistet to ganger når det ikke var planlagt, men ventet en god stund...

Men etter nyttår, (rundt februar) fant vi ut at vi ikke ville vente lengre, og prøvde en stund...

Noen mnd etterpå fant vi ut at vi ikke skulle stresse med det, men som du også sier "Ta det som det kommer", og da fikk jeg positiv test bare noen uker etter.. ;)

Så når det først satt var det ikke 100% planlagt, men litt, og samtidig veldig ønsket om man kan si det slik ;) gleder oss veldig!

Skrevet

Jeg mente egentlig å spørre om begge deler, så svaret ditt passa meg bra. Hehe=)

Gleder oss masse vi også. Men så lang ventetid da! Hehehe:D Aldri tenkt over at 9 måneder tar såå lang tid da:P

Har du handlet inn noe enda? Jeg synes det er bittelitt skummelt å handle inn ting..tenk om det ikke går bra liksom. Men sorgen blir vel kanskje verken mindre eller større om man har handlet inn ting eller ikke. Ikke vet jeg.

Fra tirsdag og utover har vi i hvertfall ferie, så da tenkte vi å reise til Sverige på en liten tur, og samtidig handle barnevogn og stellebord og sånt. Kan bli moro da:)

Men får du ikke på en ekstra UL eller to, siden du har mistet 2 ganger før?

Mente du har rett på litt ekstra oppfølging da?

Skrevet

Har hatt tidlig Ul i uke 6 siden jeg hade blødninger i begynnelsen, men bortsett fra det får jeg bare "normal" oppfølgning...

Må miste 3 ganger før du har rett på spesiell behandling! det er litt surt siden jeg er ekstra redd fordi jeg har mistet, men ikke så mye og gjøre med...

Skrevet

Oi.. gikk litt fort i svingene her... ;) hehe

Har ikke kjøpt noe enda, men har bilsete og barnevogn fra første gangen jeg var gravid, som vi fikk av svigers.. :)

De rundt meg vil jo helst vente til ETTER fødselen før jeg får kjøpe noe... ;) men jeg får se.. klarer nok ikke dy meg helt.. ;)

Skrevet

Seriøst? Det var en rar regel...! Heldigvis har du kommet så langt nå da, at det går nok bra=) Må være tungt å miste...:(

Tok med meg laptopen ut nå jeg, men fysj, så varmt...liker ikke varme for tiden, hehe:) Ikke blitt så brun i sommer nei...:-/

Vet du hva du skal gjøre når du er ferdig med vgs? Noen studier du vil innpå? Jeg har ikke studert noe jeg. Men har fått meg litt arbeidserfaring, og nå er jeg kontordame;) Kunne ikke trivdes bedre!! I tilegg har jeg vaskinga på den arbeidplassen mandager og torsdager, så da er det lange dager, men det gjør ikke noe=)

Når er det du har termin?:)

Skrevet

Ja mangen som ikke liker den regelen.. ;)

Stoler egentlig ikke helt på at jeg har kommet så langt, for mistet sent de andre to gangene... Men har hørt hjertelyden denne gangen, og legen er optimistisk... Så ser bra ut.. ;)

Men etter vgs... Da vil jeg inn på medisin, og studere til og bli lege, og senere spesialisere meg til og bli fødselslege.. :)

men viss ikke karakterene ikke er gode nok til det tar jeg sykepleien og blir jordmor.. :) det BØR jeg få gode nok karakterer til! ;) hehe...

Jeg har termin 11. Februar.. :) men tror den blir flyttet et par dager frem..

Har du noe formening om hvilket kjønn du får da? :)

Selv er jeg sikker på at det er en liten gutt i magen min.. ;)

Skrevet

Fødselslege eller jordmor er det sikkert kjempemorsomt å være.

Skal du ha permisjon når den lille kommer da? Eller skal du jobbe med noen fag mens du går hjemme, et eller annet sånt? :)

Ja, jeg var bombesikker på jente, og det sa de på UL og... må innrømme at jeg har handla et par bittesmå rosa tøfler. Hihi=)

Hvordan bor dere? Hus, leilighet, i en container? :P

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg skal ta permisjon... Jeg får høre med rådgiver hva han synes.. Selv har jeg ganske lyst til og bare være med den lille en god stund etter fødselen, men alle andre vil at jeg skal fortsette skolen, og siden de har tilrettelegging for det, så får jeg se...

Er visst ikke helt bestemt enda.. ;)

Hvordan vi bor.. :P hehe... Foreløbig bor han på et lite stinkende rom oppi Bodø militæret, og jeg i et hus med foreldrene mine.. :D haha!

Men når han kommer hjem for godt i November tar vi enten lån og kjøper oss hus, eller vi leier en liten stund til vi får lån.. ;)

Hva er det du har lyst og gjøre da?

Du skrev jo at du trives som kontordame (det var det ikke sant?), tror du at det er det du vil fortsette med alltid, eller har du planer om å ta opp utdanningen senere?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å gå noe mer skole jeg nei. Jobber i firmaet til familien til kjæresten, skjønner du, og det er så fint atte. Har fått veldig god opplæring, men det er mulig jeg skal ta noen datakurs gjennom A-etat. Vi får se, tar det som det kommer...

Gleder meg hvertfall til å ha permisjon med den lille, blir nok skøy:)

Hehe, er han helt oppi Bodø i militæret og ja...da ser du vel ikke så alt for mye til han:P Men ikke så alt for lenge til november da. Jeg har forresten bodd på hybel i Bodø. Det blåser der:P

Skrevet

Han er mye mer hjemme enn de andre siden han er med i kommunestyret her nede, så han må hjem til det hver gang! :)

Så ca en gang i mnd er han hjemme... Er ALT for lite, men glad han får såpass.. ;)

Men nei, er jo faktisk ikke så lenge til November når jeg tenker meg om.. :P hehe... ca 3 mnd...

Blåser det der? hehe.. ;) har vert der noen ganger (familie i nærheten), men aldri merket noe særlig vind... ;) Med det er sikker fordi jeg kommer fra Jæren da :D hehe (her blåser det ALLTID!) ;)

Hvordan bor dere da? hvor lenge har dere vert samboere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...