Gjest Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe på min uvitenhet. Mistet i desember og er nå gravid igjen. Er i uke 18 og har bare lagt på meg 2 kilo. Er ikke det lite?? Har ingen barn fra tidligere og føler meg veldig usikker. Er redd for at ting ikke er som det skal nå heller. Takk for alle råd.
Bratsj Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Alt er sikkert fint, man skal visst prøve å ikke legge på seg noe særlig i 1.trim, og 2 kg på de få ukene siden du var ferdig med 1.trim er ikke SÅ lite.
Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Er helt normalt. En pleier å legge på seg veldig lite de første mnd. t.o.m. gå litt ned i vekt og i starten. Så du har ingen grunn til bekymring. Vekten kommer rasende tidsnok, og da vil du være glad for at det ikke gikk like fort i starten og
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Barnet tar som regel den næringen han/hun trenger. Selv er jeg i uke 29 og er fremdeles på -1 kg i forhold til hva jeg var før jeg ble gravid. Har vært nede i -3 kg, men nå ser det ut som om det går den rette veien. Må legge til at jeg hadde noen kilo å gå på. Jeg spiser normalt, men var mye kvalm helt til rundt uke 18. Det ser ut som om mitt barn trives, og ifølge siste ultralyd for to uker siden er barnet akkurat som hun/han skal være i forhold til antall uker. Lykke til videre i svangerskapet.
MorraTeFreja Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Jeg har det på samme måte som forrige innlegger. Er i uke 29 og er - 2 kg fra da jeg testet positivt. Hadde også noen kilo ekstra så hverken jeg eller lege/jordmor er bekymret. Lillejenta har det fint og vokser som hun skal, det er også masse aktivitet i magen min daglig. En av årsakene til at jeg ikke har lagt på meg, men heller gått ned, er nok at jeg mistet totalt lysten på snop og gikk over til sunn mat med masse frukt. Hadde lenge problemer med å få i meg mat, men det har blitt bedre nå. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå