en liten i magen Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Da jeg var nyutdannet fikk jeg meg fast jobb på sykehjem. Jobba 5 mnd før jeg gikk ut i svangerskapspermisjon med førstemann, begynte igjen i begynnelsen av februar i år, ble sykemeldt fra slutten av februar og er det enda ( jobber 30% bare) er nå gravid igjen og gruer meg veldig får å si dette på jobben. Noen tips eller noen som kan psyke meg opp: ) Har jo nesten ikke jobba siden jeg fikk den faste stillingen, pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 sender deg en trøsteklem. har ikke særlig med tips å gi.. De må jo få beskjed før eller siden.. Og de har jo ikke mye å si på hvordan du velger å få barna dine (tett eller ikke tett) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Så lenge du er ansatt i kommunen skal du ikke ta det så tungt. Der er regler regler, og det er ikke forbudt å bli hverken gravid eller sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for svar!! Er jo ikke så mye jeg får gjort fra eller til uansett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå