Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen ser jeg ikke navnet ditt på terminlisten for desember;o)) Graulerer sååå masse!!

Husker du meg fra tiden på BiM i 2004??

Du fikk jenta di i juli - august og jeg fikk gutten min i desember.....;o))

Mulig jeg hadde et annet nick da men.....?

Gratulerer sååå masse med baby`n i magen, og ha et flott svangerskap!

Blir det en gutt??

Klemmer fra.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Fanta !!!!

Husker ikke nicket ditt, men det du vet om meg stemmer - hvem i all verden er du ??

(hvilket nick brukte du da tro ?)

Tusen takk for gratulasjoner - vi hadde en prøveperiode på ca 9 mndr, hvor vi prøvde aktivt i 6, og nå gleder vi oss masse til veslemann kommer i desember !

Er du også gravid pånytt, eller prøver ?

Veldig spent på hvem du kan være og hvor vi "møttes" sist gang ?!

Skrevet

Hei igjen;o))

Jeg husker deg så godt, og du fikk jo jenta di litt over termin.....;o))

Gutten min kom 8 dager over termin, og så dagens lys den 2 desember 04.

Da hadde jeg nok et annet nick den gangen, men hva......? Hmmmm, Tyr_73 kanskje.....

Ringer det en bjelle hos deg da??

Jeg ble ihvertfall så gled da jeg så dere ventet en til;o)) Og nei, jeg er ikke på vei med flere.....;o)) To holder nok lenge her;o) Man må jo si seg fornøyd, når man har fått to vakre flotte gutter! Største blir foresten 7 år imorgen;o)) Tiden flyr......

Skrevet

JA, JA, JA !!! Jeg husker deg jo SÅ godt, vi "pratet" masse vi - det var nye nicket ditt som forvirret meg.

Kjempekoselig du fant meg, så du vanker fortsatt her inne da ?

Hvordan er det med lillegutt ?

Ingen planer om det moderne "bonusbarnet" (nr. 3) ?

Jeg kan faktisk ikke enda helt legge tankene om enda et barn helt på hylla - enda jeg nærmer meg 40 om veldig få år og ikke engang vet om jeg kan bli gravid mere (kanskje brukte jeg siste gode egget i kartongen nå?)

Mannen min mener alleredeat 2 holder ;-)

Men klarer nok ikke selge unna mammatøy og babytøy etter denne gang sånn med en gang, nei...

Men - man skal jo ha både penger og tid og overskudd til disse ungene også, og jeg vet jo ikke enda hvor slitsomt det blir med to :-)

Kanskje holder det i laaaaange baner ;-)

Nå er jo din største en god del eldre enn vår blir når søsken kommer, det er sikkert lettere med en 5-åring enn en 2-åring hva angår både sjalusi og kommunikasjon og i det praktiske daglige, og ikke minst når detkommer til søskenkjærlighet sånn umiddelbart - jeg lurer veldig på hvordan den største skal reagere når hun oppdager at hun må dele oppmerksomheten med en liten, skrikende, rosa lillebror :-D

Heldigvis har hun allerede masse språk, og kan i det minste formidle sin frustrasjon videre til oss eventuelt.

Veldig koselig å høre fra deg igjen !

Du er ikke inne på DIB da?

Skrevet

Hei!

Jeg husker også igjen navnet bratsj! Fikk min gutt i okt 04 og venter ny baby i feb. Gøy når man kjenner igjen navnene her inne fra sist :-)

Håper det går bra med dere!

Skrevet

Hei K !

Er du også på`n igjen med ny bolle i ovnen, tro ?

Det er jo ganske natulig da, at vi som fikk barn for to år siden, møtes igjen etterhvert som det blir tid for å planlegge andremann :-)

Kanskje vi skal lage en "reunioun-04-terminklubb" ?

Skrevet

Hei!

Ja, det hadde vært gøy :-)

Den eneste andre "kjente" jeg har sett er Alva som er på bli gravid nå. Har sett henne inne på Din Baby også, ellers er det ikke mange.

Husker det var 2 som het Pippi og TinaMamma som gikk 2 uker over tiden sammen med meg. De aner jeg ikke hvor det ble av..

Kjekt å følge hverandre gjennom graviditeten igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...