Gå til innhold

Kommet hjem fra 6ukers kontroll. Hadde gu- undersøkelse og det var helt jæv**** vondt! sukk..

Anbefalte innlegg

Måtte "bare" sy noen sting da jeg fødte, men det var så vondt med denne undersøkelsen. Legen sa at slimhinnene var litt såre enda men det så veldig bra ut. Stakkars han fortet seg men var veldig forsiktig. Hadde ikke forbredt meg på at det var så vondt.. Føltes ut som jeg sprakk der nede igjen. sukk. Her blir det hvertfall ikke noe kos på mannen på leeeenge. Hadde jeg ikke skrekken for det før, har jeg fått det nå :(

Fortsetter under...

Oi! Var det så gale? Jeg sydde vel ett sting og to, men det var alt. Jeg var ømm noen dager men så var alt bare good etterpå. Huff, føler med deg. Du får bare la tiden lege deg =) Mannen din forstår nok at du ikke er klar til noe sengekos enda.

Takk for det... Det går nok over med tiden ja :) Noen bruker visst lenger tid på å leges så da får jeg bare vente å se. Er heldigvis ikke vondt sånn til ellers når det ikke blir putte noe opp der! Derfor trodde jeg egentlig at alt var helt fint igjen også.. men men..

huff er ikke godt sikkert... da var nok mannen min heldigere... fikk seg noe bare 3 uker etter fødselen... var ubehagelig men ikke vondt.. nå 4 mnd etter er alt som normalt heldigvis :) håper du heeles fort

Legen min utsatte GU til babyen var blitt 4mnd... og jeg trodde jeg var helt ferdiggrodd der nede, men den GU var så sinnsykt vond at jeg bare måtte hjem og legge meg etterpå, klarte ikke sette meg ned den første timen... begynte å blø litt og. men legen sa jeg så frisk og fin ut. det gikk en uke før jeg hadde sex igjen hvertfall!

Takk for det :) Blir hvertfall ikke sjekka før jeg er 100% sikker på at det er bra.. Nå har det vært nok der nede syntes jeg. Heldig mannen din ha Mamma'n til Aron Alexander! Hehe..

Annonse

Uff "godt" å høre at jeg ikke er alene da anonym. Men synd å høre at du fikk så vondt. Utsatt timen jeg også så er egentlig 8 uker siden fødselen, men her blir det ikke aktuelt med sex på leeeeenge nei..

HI

Jeg hadde 6 ukerskontollen etter fødselen da det var 8 uker etter. Og det gjorde vanvittig vondt. Jeg sydde masse etter fødselen, og kjentes ut som jeg revnet igjen, men det så visst bra ut. Hadde skikkelig vondt nedentil 3 mnd etter fødsel. Sex er et ikke-tema her 9 mnd etter :(

Jeg passet på å ha sex før 6-ukers kontrollen med masse glidemiddel. Siden det ikke gjorde vondt, bestilte jeg time for 6-ukers kontrollen. Og jeg må si at den var ubehagelig ja! Ikke direkte vondt, men det føltes som at legen måtte dytte inn det instrumentet med sandpapir liksom. Derfor vil jeg anbefale sex med kondom og glidemiddel før kontrollen. Det er ikke sikkert det gjør vondt med sex selv om GUen er ubehagelig.

Vi måtte vente i nærmere 4mnd etter fødselen før jeg klarte å ha sex. Jeg klarte å rive opp ett sting, noe som gjorde at jeg brukte 3extra uker på å gro. Forfædelig øm i arret lenge etter. Men klarte å ha sex til slutt:)

Det er håp:) Vent til du er klar og bruk MASSSSE glidekrem:) Husk kondom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...