Gå til innhold

Nå er jeg totalt forvirret og usikker


sanne78

Anbefalte innlegg

Jeg fikk blødninger i 4 uke og gikk til legevakten med klar beskjed du har hatt spontan abort,han gjore ingen undersøkelser...

Siden jeg var blitt gravid med prøverør gikk jeg til fastlegen for ny HCG prøve beskjeden var nedslående den var synkende ergo ikke gravid.

Ferilitetsseksjonen har hatt ferie og de ringte meg i går og skulle jo da fortelle at jeg var gravid,jeg fortalte de om min spontan abort.

I dag ringer de igjen de har undersøkt hcg prøvene og det viser seg at fastlegen min har tatt en annen type hcg prøve enn Haukeland...derfor må jeg på ny ta blodprøve og ja de sa at siden jeg fikk inn to egg kunne jeg bare ha mistet det ene.Er helt oppgitt hadde jo nå mentalt innsett at jeg ikke var gravid og vi har allerde sendt papirer på søknad om adopsjon...men nå er det jo tent ett lite håp i meg....

Er bare frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo positivt:) Det er ganske vanlig å minste en tvilling - når man først er gravid med tvillinger. Vent med å glede deg til du får et klart svar, men tenk positivt. Lykke til!

Håper du holder oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner din frustrasjon. Når man har fått lukket håpet om en levende spire på denne måten blir det nesten litt sårt når noen blusser opp litt håp igjen, fordi det bare blir enda mere vondt hvis dette vesle håpet blir knust også..

 

Håper alt går bra. Tenk om det er en liten spire igjen i magen din da? Det hadde jo vært fantastisk.. Men jeg skjønner at det kan være litt tungt å håpe på det nå..

 

Ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...