Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har TR kommet hit også. Og jeg som faktisk var 70-80%sikker på at jeg var gravid. Har så sinnsykt mange sypmtomer..

ja ja. da blir det festing på A-ha konserten..hi hi

Var jo bare 1pp så det hadde vel vært litt mye forlangt å få det til nå (-:

Jeg gråter ikke hvertfall (-; Men intuisjon min har fått seg en knekk.

he he...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5887473-d%C3%A5rlig-intuisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he,velkommen i klubben! Har alltid trodd jeg har bra intuisjon,men har fått det motsatte bevist etter vi starta prøvinga. Har ofte hatt på følelsen at det er noe,men bare hatt rett èn gang,og da mista jeg.

Og gråtinga kommer etterhvert,håper du er en av de som slipper å felle så mange tårer..

Lykke til i 2 pp da:-)

Ååååh, du skal på A-ha konsert du... Sååå misunnelig!

Det hadde tilogmed jeg kunne trøsta meg med (se pp..)

Morten Harket kommer ALDRI til å bli gammel! Hvordan klarer han det?

Han er litt underlig, men åå så pen. Jeg har vel en gammel plakat av ham som er rimelig tynnslitt akkurat rundt munnen hans for å si det sånn.. He, he...

Jeg var på min aller første konsert med A-ha da den store Frognerparkenkonserten var for ett år siden. Helt fantastisk opplevelse!!

Helt tilfeldig at jeg var i Oslo da, er fra Nord-Norge, så opplever ikke så mange STORE konserter.

Kos deg masse på konsert, og send ett slengkyss til Morten fra meg! ;) Og ikke minst lykke til neste pp :)

Enig; kvinnelig intuisjon my ass..... Jeg har hatt 14 intuisjoner jeg, det er like safe som å alltid gjette "Liv Ullmann" når du spiller "Geni"; engang må det bli rett!! He, he....

ha ha ha. ja den intuisjon ja. Jeg har fyra opp mannen min skikkelig de siste dagen "jeg tror jeg er gravid asså" Han bare ler litt av meg da.

A-ha ja.. Gleder meg helt sinnsykt. Har alltid drømt om det. Har aldri vært på stor konsert jeg heller, og dette er vel en av de største norske gruppene vi har. Fikk billetten i gave av forloveren min i utdrikkningslaget mitt.

Jeg håper de spiller noe av den gamle musikken også ikke bare den nye.. Jeg kommer sikkert til å begynne å grine ((-: Skal gi ham mange slengkyss jeg. hi hi..

Du også? Min er totalt knust, jeg stoler overhode ikke på den lenger med mindre den kommer helt spontant og ut av det blå, jeg har flere ganger "vist" at jeg var gravid og ikke vært det, vært overbevist om at jeg ikke var gravid og vært det og hundre prosent sikker på at jeg skulle ha jente, og det ble gutt.... God lykke til på neste pp da! :-)

Annonse

He he, sist jeg var gravid så "viste" jeg det. Men var 99% sikker på at jeg skulle få jente pluss at alle rundt meg sa det var jente.. Men det ble en skikkelig gutt (-:

Lykke til for dere også (-:

Håper jeg ikke blir så stressa og opptatt av det heretter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...