missamor proud parent.:) Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 I hvilken uke er det vanlig og få ordinær UL på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Hei du... Det er normalt å få ordinær UL mellom uke 17 til 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2006 oki..takk for svar.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 Bare hyggelig!!!!! Ha en fin dag og god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. august 2006 #5 Del Skrevet 11. august 2006 Den vanligste uken er uke18, men som sagt her kan det variere litt.. fra uke17 til uke 19 eller 20.. Jeg så på mine UL papirer at det står at jeg har lovmessig krav på denne undersøkelsen og å få den før en viss dato. Så stod det hvilken dato som gjaldt for meg... Jeg sjekket, og den datoen vil for meg si innen jeg er 22+2 på vei... Så det virker som at dette er den seneste grensen for når de kan gi meg UL timen.. Jeg skal på UL når jeg er 18+2. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå