Gå til innhold

kan noen fortelle meg litt om temping?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tempen skal stige etter EL, ja. normalt skal den stige gradvis de 3 påfølgende dager. Dersom du blir gravid kan den stige ytterligere et hakk,men ikke alltid.

Les om temping(bkt) på www.pernille.info ,der står det kjempebra forklart!

takker.. så på dette tempskjemaet på pernille.info.. tenkte jeg skulle ha ett sånn et,da det hadde vært greit å føre inn..

men skjønner ikke særlig.. i dag var tempen 36,07..hvor skal det føres inn henne da ?

det står jo bare 36 0

36 05

36 1

?

Eh.. må melde pass der,har ikke laga noe skjema selv,jeg bare skriver opp tempen i kalenderen min. Dersom du er datakyndig kan du jo lage et eget skjema i excel eller noe..(jeg kan ikkeno om data,så holder meg langt unna sånt,he-he!) Mannen min ville laget et sånt et som jeg kan levere til gyn.,tror han føler han vil bidra han også:-)

Annonse

Jepp! Jeg har sånn alarm på mitt som piper når den viser rett temperatur. Kjempepraktisk!

Er ikke alle som har fått tak i termometer med 2 des.,kommer an på hvor du bor. Finner du ikke er det mulig å bestille på nettet.(ikke sikker på hvor,men sikkert på en av de sidene som er ført opp på tipslista her inne)

Blander meg litt inn jeg også. Dere skriver at det kan lages skjemaer etc, men hvis dere går inn på www.fertilityfriend.com, kan dere legge inn temperaturene der så lager de skjema og finner el. Praktisk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...