Gå til innhold

Noen som har kjøpt Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en Bugaboo Cameleon, og lurer på om noen har erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.nybaktmamma.com og se på barnevognsforumet. Der finner du mer informasjon enn du vil få i noen butikk...

Det er en super vogn!

Skrevet

Ja!!

Den er super bra, og god design!!

Lett å trille, og det tar sekunder å pakke den sammen til bagasjerommet i bilen.

Jeg kjøpte den med en adaptor til Maxi Cosi setet, så kan du ta med babyen på shopping i bilsetet også!

Kjøpte den direkte fra Holland, hvor de produseres!

Lykke til!

Skrevet

Vi kjøpte to stk fra nederland som vi hentet i sverige (var der på ferietur). Tuppa vår liker å ha litt "frihet" i vogna (sportsvogndelen, kun den vi fikk prøvd da hun nå er over 1,5år), men syntes hun ble litt "bundet" til vogna om du skjønner..huff, vanskelig å forklare..men legger man ryggen litt ned, vil hun automatisk følge etter liksom, i motsetning til f.eks Spirit s3, hvor hun kan legge seg ned å hvile el sitte oppreist som un selv føler for.... Bortsett fra det, så satt hun fint i den altså, så det er nok en vanesak for barnet! :)

Ellers var vi ikke helt fornøyd med den da vi trillet på brostein i gatene i sverige, humpet veldig, selv om vi justerte fjæringene...viste seg at den heller ikke var optimal her hjemme på ikke-asfalterte veier, så begge vognene er nå solgt (den ene kjøpte vi jo for å selge, men har også kvittet oss med den andre). Inne på kjøpesentre og på rett asfalt var vogna veldig-veldig god, så her må man nok igjen se på hvilke behov og kriterier man har..altså bruksområde! Lag deg en liste over hva du ønsker, så får du undersøke litt videre ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har en og er veldig fornøyd. Bor midt i byen og der er den super fordi den er lett å trille og superenkel å manøvrere (ikke minst inni trange butikker). På grusvei går den også fint synes jeg, men blir det veldig humpete er den nok ikke optimal. Det er heller ikke en vogn hvor du kan laste på mange poser med dagligvarer og denslags. Til det er den for lett. Men sånn er det jo med alle vogner -- fordeler og ulemper. For oss funker den strålende.

Skrevet

Jeg har den!! Syns den er super i byen - MEN, den funker overhodet ikke når det er mye snø (sånn som det var i Oslo i vinter), og jeg syns den er heller dårlig på grus!! Vi har derfor kjøpt oss en ekstra vogn til å ha når vi skal i litt røffere terreng og når det er snø (Quinny).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...