Gå til innhold

Hvordan øke melkeproduksjonen igjen...?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger gode råd for å få opp igjen melkeproduksjonenen min. Har måttet begynne med mme. Gir henne først fra begge puppene og etter det får hun ca. 150 ml mme. Hvordan skal jeg kunne klare å få opp igjen produksjonen min, eller nytter det ikke? Jeg pumper om kvelden etter at hun har lagt seg, og jeg får henne til å spise på natten igjen, men jeg merker ingen særlig økning. Er slaget tapt?

Fortsetter under...

Nei da, men matemetoden kan kanskje forandres? Se på ammehjelpen.no (a-å) under Hjelpebryst. Du kan mekke et selv med matesonde og flaske, eller kjøpe ferdig fra apoteket (Medela nursing supplementer). Bestemødre har fullammet sine morløse barnebarn på denne måten! Har du gjennomgått et svangerskap kan 95 % av alle kvinner få nok melk med riktig hjelp. Hadde du nok får du nok igjen.

drikk masse vann,prøv vørteløl det skal visst hjelpe på produksjon.pump deg etter hvert måltid..hvil masse,prøv å ikke stress med det..ammete skal visst også hjelpe.. jeg har vært på det stadiet du er..plagdes masse med produksjonen..hun er nå 7 mnd.og jeg ammer hele døgnet+halv grøt porsjon på kvelden.. ikke gi opp..dette skal du klare.. ta et par dager i senga med babyn,kos dere masse,la babyn å suge når den vil..håper du får opp produksjonen...nesespray for utdrivningsfasen kan kansje hjelpe å..den fåes på resept

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...