Gå til innhold

Lite liv her da?

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som er morgenfugl og fortsatt ikke har fått meg hjem fra ferie å strengt tatt ikke har noe annet å gjøre? :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her:) Er på jobb da, men må bimme litt innimellom. Eller, hele tiden egentlig:p

Er du på ferie nå? Hvor? :)

Skrevet

Jeg er på jobb jeg nå... Og nå er jeg eeeeendelig ferdig med å prise inn varene.. ;) hehe...

Er du hjemme på Varhaug nå Vero? I såfall kan du godt stikke innom og prate litt.. ;) (Jeg har boller, vann og knekkebrød og friste med)!! Haha :D

Skrevet

Hehe!! jeg reiser hjem i morgen faktisk ;-) Du jobber hen? Veldig fint av meg å begynne denne tråden å så stikke av å finne på noe annet, men det så skjedde var at jeg datt på hodet ut av inngangsdøra her å vrengte foten :-P Å selfølgelig begynnte jeg å grine, å når jeg først begynner så klarer jeg ikke å stoppe.. så reiste opp te svigers å spiste middag å fikk is på foten å syntes synd på meg sjøl.. :-P håper bare knøttet har det bra å ikke kjente så mye til mammas knall og fall...

Skrevet

Huff... Hørtes ikkje godt ut!! men hehe, godt å syntas litt synd på seg sjøl avåte.. ;)

Eg jobbe på eurosko på nærbøsenteret, hvis du vett kor det æ?

He våre si 9 i morges, å sga haim 7... æ sååååå leie akkurat nå!! Æ jo INGEN folk!! :P

Så der kan du godt koma å holda meg m selskab en dag syns eg.. ;) hehe (må finna en dag eg æ aleina isåfall) :P hehe

Skrevet

Hmm.. amfisenteret? Klart kan eg fiksa det, jobbe du på mandag? ska te nærbø te jordmorå då eg... :-) så komme nok te å ver i den 7. himmel, forhåpentligvis hvertfall :-)

Skrevet

Ja Amfisenteret... Jobbe Mandag 9-15 trur eg, eller 16... :)

Så då må du klara å komma bort en tur.. ;)

Tru eg æ aleina frå.... hmmmm, 9-13... korti sga du te jordmor?? :)

Skrevet

ska te hu 10.30 trur eg det va, så kan ta meg en tur bort ittepå. leste en plass at du sko på UL 20 sept? eg ska 18! :-D yey! håpe sååå at eg får høra hjerta hos jordmorå!

Skrevet

Ja fekk innkallesle i går... Gjekk AKKURAT, for sga te Polen med klassen den 21.. ;) hehehe....

Men du får nok hørra hjerte i mårå ja!! :D Håpe jaffal det!!

Eg tok lyden opp på mobilen eg :D

Æ sånnen fantastiske lyd!!! Ååååå... *forelska* ;) hehe

Men då rekne eg mæ du kjeme i mårå? ;)

Kje gløym det nå... :P

Hvis du kje ser meg, æ eg sikkert på lageret foressten, så bare gå inn å kikk i tilfelle... ;)

Skrevet

Hihi! Mandag! Isje i mårå ;-P ja må ta an opp viss eg før hørra an, men kan jo ver hu bare skjekke med sånn jordmorstetoskop og.. uansett herligt å få bekreftelse på at det e liv der hvertfall

Skrevet

Ja... Meinde jo selvfølgele Mandag då.. ;) hehe

Men trur kje de høre med jordmorstetoskop før uke 20 eller noge, så du få nok høra med doppler sga du sjå.. ;)

Skrevet

Glimrande! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...