Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våkner som regel i 7-tia her. Er trøtt da i 9-10 tiden men sover som regel ikke før i 11-tiden i vogna. Da sover han i ca 1 1/2 til 2 timer. Noen ganger sover han 1/2 time i 9-10 tiden og vi går ut senere, ca kl 12. Om ettermidagen sover han som regel ikke lenger, av og til 3 kvarter i vugga, eller 30 min om vi er ute å kjører.

Humlegutt sover mer nå når det er kjøligere i lufta ;o)

Våkner ca 07. Sovner igjen 8.30-09, sover da ca 2 timer, våken i ca 2 timer, sover ca 45 min, våken 1,5-2 timer, sover 1-2 timer, våken 2-3 timer og sover ca 30 min. Natta klokka 19.00 :o)

Ser nå at han faktisk sover ganske mye, men han trenger det vel ;o)

tar natta ca 1900 og sover til 0700 ca.

Sover igjen ca 0900 og sover ca 1 time.

Neste dupp er i 13 tida og sover mellom 1-2 timer.

Ikke alltid tidene stemmer,noen dager sover han nesten ikke i det hele tatt,og andre mer. Slitsomt for han er så trøtt,men har kiss-kidd så sliter med å roe seg på dagen.

Annonse

Herregud, lille jenta mi er jo ikke i nærheten av å sove så mye som Daniel engang.. Hun sovner ca kl 2030 og sover til 07/08-tiden (med en eller to matinger i løpet av natten). På dagen sover hun som regel 3 ganger, men max 30/45 minutter av gangen.. Er dette helt unormalt eller?? Føler også at hun har behov for mer søvn stakkars!

Hva er dette KISS greiene? Det var nytt for meg...

Hilsen

Gutten min er våken i ca 2 timer før han blir trøtt. Det varierer kor lenge han søve, nokre gonger 30 minutt.. andre gonger rundt 2 timer..

Har som oftest to blunder om dagen (prøver å holde han våken i ein litt lenger periode før han legg seg om kvelden).

Om natta søv han fra 19.30- rundt 7, med eitt eller to nattmåltid..

Datteren min sover fra 1900 til 0615-(30) og sovner igjen i halv ni tiden. Hun pleier å ha tre lurer på 30 min, noen ganger 45min. Syns hun sover lite, men hun er strålende blid og fornøyd nåe hun er våken så da er det jo greit;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...