Gå til innhold

jan78!

Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du testet ennå? Du sa du skulle teste i dag, selv med testeskrekk! Nå er du jo fem dager over, er du ikke? Spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Så gøy å bli ropt på! Apoteket var stengt da jeg kom meg ned dit i går, skal kjøpe test i dag, og ta i morgen tidlig om den ikke har dukket opp. LOVER!!!!! Fremdeles ingen tr her nei, og den skulle vært her på søndag...Nå begynner jeg snart å tro at den faktisk ikke kommer.

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Tror el er over for denne gang, så for meg er det bare å vente!

Dette høres lovende ut, jeg satser på gledesmelding fra deg i morgen!!

Skrevet

Kryss alt du har da hehe, bortsett fra bena;) Lykke til med ventingen, den er en plage! Så egentlig burde jeg bare tatt å testet for lengst, så slapp jeg denne piningen av meg selv. Men i morgen er det over, da skal jeg gjøre det!

Skrevet

Ja, det må du! Jeg skjønner ikke hvordan du greier å vente, men nå bør den jo uansett være positiv dersom du er gravid! Like greit å få klart svar enn om man f.eks. tester før ikm og er like klok! :)

Skrevet

Nå har jeg vært å kjøp en test. prøvde å "spare opp" her, men klarte ikke å holde meg i mer enn to timer, så det får bli i morgen, ingen tr ennå, snart er jeg 6 dager over ikm her...Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...