Gå til innhold

Har alle fått mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

babykul hadde ikke jeg heller da jeg var 6+5.. og det har jeg ikke nå heller for den saks skyld.. Men oppblåst er jeg, så jeg har en liten mage av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke mage før uke 18-20, jeg, sist... Så regner ikke med den kommer så mye før denne gangen heller. (selv om de sier den kommer fortere med nr 2..)

Er bare 5+2 i dag, så det er leeeeeeeeeeeeeenge til.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+1 og har bare den magen jeg har fått pga litt for mye grillmat i sommer :)

 

Men jeg knepper opp buksen når jeg kan, for det er litt ubehagelig at den strammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+6 i dag, men ingen tegn til mage enda. Ikke oppblåst en gang. Fikk tidlig mage første gang, men har noen kilo mer på kroppen denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Tror det der mage greiene er at dere har så lyst å se det på utsiden at dere tror dere har mage...

Jeg er i uke 13 med nr 3 og det viser ikke litt en gang... er ikke tykk heller så... magen kommer en gang bare slapp av...Det hjelper lite og "slippe" magen ut, den ser ikke mer gravid ut fordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du huske på at det faktisk ikke er alle som får spesielt stor mage ved graviditet heller da, uansett hvor mange mnd dem er på vei. Har ei venninne som gikk med de klærne hun alltid hadde brukt nesten helt fram til fødselen, mens ei annen venninnne ble megastor med én gang. Tror ikke helt det fungerer det der med å ta alle under en kam, alle er forskjellige og magen er også forskjellig hos alle. Om noen synes dem har gravidmage i uke 6-7, så er det dems mening om sin egen kropp! Tror ikke dem går rundt og tror at "alle andre" skal se "hvor gravide" dem er, helt seriøst! Det at du er i uke 13 og det ennå ikke synes, er jo din kropp og hvordan den reagerer - alle er ikke like veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+5 og kan ikke se noen mage ennå..har bilde på nicket mitt..ingen forandringer.. Har bare fått litt vann i kroppen eneste.. Sist svangerskap var jeg veldig oppblåst de 3 første mnd, og selveste magen kom vel ikke ordentlig frem før jeg var 6-7 mnd..Og da ble den STOR!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppblåst mage som forsterker min heller svake muskelgruppe akkurat der ;-)

 

Synes så absolutt jeg har fått større mage, men tror ikke det skyldes livmor, men heller resten av "systemet" der inne.

 

Det viktigste er jo å kose seg med fosteret man har i magen uansett om det sees eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt mage (6+6 eller 7+6, usikker pga fikk ikke TR tilake før ny gravidtet etter SA). Og det skyldes ikke at jeg presser den ut. For når jeg trekker den inn vil ikke den nederste delen av magen helt inn liksom. Men utenforstående kan nok ikke se graviditeten enda.

 

Med førstemann kunne alle se jeg var gravid i ca. 3 mnd. Min mage vokser fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med dei to siste guttene har magen min blitt kjempe stor veldi tidleg og vokst seg ut av skjemaene til jordmor tidleg men dei to-tre siste mnd stopper den opp og holder seg jevn frem til fødsel.

Så eg tror det meste er normalt og fordi det vises tidleg på mange er det ikke fordi dei presser den ut men pga mengde på fostervann ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...