januarbebbis Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Jippi! Her sitter jeg foran pc'en på jobben og aner "fred og ingen fare" - og har vært litt bekymret fordi jeg ikke har kjent noen bevegelser enda; og så spreller det som en liten gullfisk nede på høyre side av magen!!! (Kjentes egentlig litt ut som et "løpsk lite hjerte" nede i magen min!) Å, nå ble jeg glad! Må ringe mannen min å fortelle! (o: (Forresten 17+6 uker på vei)
Skrømti Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Så flott da! Hele graviditeten ble mye mer virkelig for meg da jeg først begynte å kjenne spark, det er like kjekt hver gang det skjer! Og nå kjenner jeg det hver dag, så det er bare velstand.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Yay! Så gøy... Det er morro når det først står på der nede.. hehe. Jeg satt og forran pc`n på jobb i går, og som i sakte film kjente jeg et skikkelig spark, fikk frysninger helt opp i panna, som følger av sparket. Det er så koselig... Hørt at spark er tegn på at de koser seg inni der.
januarbebbis Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2006 Ja, kjempegøy å endelig kjenne noe! Jeg spiste en banan for 20 minutter siden, kanskje h*n fikk et lite karbo-kick...!?! (o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå