Gå til innhold

Synes dere at Lars Olav er en veldig traust og kjedelig navn, som "alle" heter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det synes nemlig min mor, da vi nevnte at vi tenkte litt på det...

 

Synes selv det er et koselig og solid norsk navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får huske på at din mor tilhører en annen generasjon enn du gjør, og en heeeelt annen generasjon enn sønnen din vil gjøre! Det som alle het da hun var ung, og som alle hun jobber sammen med heter - vil neppe være det samme som barna i barnehagen heter i dag! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lars Olav blir veldig "bondsk" og tungt. Det blir FOR gammeldags (selv om det finnes mange flotte gamle navn), det er iallefall min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et kjempefint navn. Noe helt annet enn dagens vanlige Markus, Lukas, Sebastian, Adrian, Elias osv. som annenhver unge heter.

 

Gå for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte også. Idag skal jo alle ha så spesielle navn, sånn at de navnene blir jo ikke særlig spesielle lengre...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Lars og Olav, synes de er flotte norske navn. Kombinasjonen Lars Olav synes jeg likevel er tung uttalemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med flere over meg.... Lars og Olav er fine navn her for seg, men er ikke fan av dobbeltnavn. Jeg skulle forresten selv fått navnet Lars dersom jeg var gutt hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Lars og Olav er flotte navn, og jeg synes de passer helt greit sammen - men så er ikke jeg noen fan av dobbeltnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...