Gå til innhold

Hvor stor er sjansen??

Anbefalte innlegg

Hadde ks for snart 5mnd siden, var verken planlagt eller hastesnitt.. Jeg hadde lagt 3 dager uten fostervann og 2 dager med rier..prøvde akupunktur, fikk petidin for å slappe av i musklene, ble smurt med gel 3 ganger, ble satt på drypp, lå med det i 7 timeR...og fikk til slutt epidural som siste mulighet.....men kom aldri lenger enn 3 cm...!!! Jeg fikk beskjed om at jeg godt kunne vente å se om det "gik seg til", hvis jeg ikke ville ha ks...men jeg var så fryktelig sliten, og hadde ikke krefter igjen..så valgte ks...nå i ettertid angrer jeg litt, og lurer på om jeg burde ventet litt til..hadde gledet meg til å føde, og følte veldig som et nederlag da jeg forstod at jeg ikke klarte det...

Hvor stor er muligheten for ks neste gang?? Noen som har født vanlig etter ks ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5885885-hvor-stor-er-sjansen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg

Synes det høres ut som om du virkelig prøvde å føde jeg.. Det er visst noe større sjanse for at du ender opp med ks neste gang, men trenger ikke å bli sånn. Har ei venninne som endte opp med ks første gangen, trangt bekken. Hun fødte neste barn helt fint:). De stod klare til å ta ks tilfelle, men det gikk fint uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...