Gå til innhold

kjøpe teutonia y2k/2 på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få kjøpt denne på nettet? vil gjerne ha håndbrems på vognen, og har forstått at man da må kjøpe den fra tyskland e.l. De har droppet håndbremsen i skandinavia, mener jeg.

Hva blir evt. pris sammenlignet med å kjøpe i Sverige el. Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rita Holm har annonser på finn.no. Hun importerer vogner fra tyskland og selger de godt undere butikkpris i norge. Hun har noen nye 04 mod y2k/2 med håndbrems, men så også at hun hadde 06 mod av spirit x 3 med håndbrems, de får du ikke i butikk i norge lengere. Jeg har den i 05 mod med håndbrems, gleder meg til å få en liten igjen i den. Hadde jeg kjøpt i dag hadde jeg tatt med duo bagen da den er mye større og jeg får januarbaby. Har mai baby fra før og da var kombi med hard bag perfekt. Liker hardbag bedre enn soft. Blir lunere og penere mener jeg. Ta en titt på finn, hun har mange annonser.

Skrevet

jeg har en teutonia y2k/2 med håndbrems. kjøpte den brukt av en kollega som brukte den til 1 unge, for 2000,- men vi har fått en simo-vogn av faren min som vi skal bruke istede. skal derfor selge teutonia-vogna. kom med bud hvis du er interresert:)

Skrevet

Hei. Hvilken årsmodell og farge er den. Er det med fotbrett? Kunne du sende meg bilder av den, enten på mail eller sms? Jeg er absolutt interessert. Hvor bor du i landet?

Skrevet

er ikke sikker på årsmodell. står det noen plass på selve vogna? den er militær-grønn. fotbrett til ekstra unge mener du? for det er det ikke. men det går an å kjøpe til tror jeg. kan sende deg bilder på mail, mail meg på [email protected]. bor i trondheim..

Skrevet

Hei. Militærgrønn??!! Visste ikke at den kom i den fargen. Mener fotbrett som forlenger vognen når ryggen helt nede. Er ikke så interessert da, ville også gjerne ha den i sort og beige eller sort, og fotbrett er et must!

Men ellers takk for tilbudet.

Nina

Skrevet

ja det er et slikt fotbrett ja, har hardbag til den også. og stelleveske. men skjønner det med fargen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...