Gå til innhold

Så blir det des.barn på meg da....

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Da flytter jeg ifra januarklubben og inn hit. har fortsatt termin i januar, men har fått beskjed av legen at det blir des.barn på meg... :)

Skal føde på riksen. Gutten min blir født med gastroshisis, at tarmene er utenfor magen. Han er heldigvis helt frisk ellers, så det blir en frisk gutt, men med en litt tøff start. Han blir operert rett etter fødselen. Men dette skal gå bra...prøver å tenke positivt.

Er det noen som vet og kan mye om gastroshise så blir jeg veldig glad :)

Fortsetter under...

Takk for det!!!

Jeg blir lagt inn på pasienthotellet i beg av des. siden jeg har lang vei til sykehuset. men er ikke dermed sagt at jeg føder i begynnelsen av des. Jula blir nok avlyst :) Må nok investere i bærbar pc så jeg fortsatt kan følge med på alt som skjer her inne... så går tiden litt fortere.

Annonse

Leste for en stund siden om ei som også fikk en baby med det samme. Men der og hadde de jo sett det på ul før og dermed var både foreldre, leger og sykehus forberedt. Og alt gikk veldig bra!!

Og det gjør det med deg og babyen også!

Blir nok en litt mer spesiell førjul og jul enn du hadde tenkt, men jeg er sikker på at du får all den hjelp og støtte du trenger!!

Lykke til,

og masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...