Gå til innhold

Til dere tålmodige prøvere

Anbefalte innlegg

Jeg går nå snart inn i min 7. pp og skjønner jo nå at det ikke er særlig lenge i forhold til dere som har prøvd i over ett år. Jeg er likevel allerede utålmodig (hjelper ikke at søsteren min er gravid med nr tre og at hun aldri har brukt mer enn 2 pp for å bli gravid) og har diverse kjedelige tanker som svirrer rundt i hodet. Har forsøkt å ikke være så aktiv her inne, men det har ikke hjulpet noe særlig. Tenker jo mye på det hele tiden uansett.

Dessuten er det veldig beroligende å lese om jenter som opplever det samme som meg og å høste av deres erfaringer. Tror jeg kommer til å skrive og lese mer her fra nå av selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å la være. Mannen min og jeg har ikke gått ut med at vi prøver så aktivt som vi gjør, så det er godt å ha noen å lufte ut følelser til når trykket blir for stort.

Dere som har prøvd i over ett år- hva slags hjelp har dere fått? Hva sier legen til dere? Jeg vet ikke så mye om akkurat dette og det hadde vært litt kjekt å være forberedt på hva som kan komme.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5885577-til-dere-t%C3%A5lmodige-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...