Gå til innhold

Så sliten, så sliten..

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg her som føler at man ikke får "tilfredsstillt" familie, venner, hus, hund osv?? Jeg har ikke energi til noe anna enn å gå på jobb og lage middag.. Kunne ha sovd døgnet rundt.. dette gjør at spessielt vennene mine blir irriterte. (ingen av de har vært gravide selv) Noe som gjør at jeg får dårlig samvittighet igjen.Hva kan jeg gjøre?? Blir mast på hver eneste dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5885516-s%C3%A5-sliten-s%C3%A5-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.... Må si at jeg kjenner meg litt igjen - men hos meg har energien kommet mer og mer tilbake, jo lenger ut i svangerskapet jeg er.. Alle graviditeter er sååå forskjellige - så om du nøye forklarer for dine venner hvordan du har det - bør de forstå. Du kommer helt sikkert sterkere tilbake etter fødsel..

Lykke til

Si det som det er....går ut i fra at du ikke har lyst til å være så sliten. Si at det er helt normalt å være sliten under en graviditet. Kroppen din jobber jo ekstra nå.

Kjenner meg igjen. Er kjempesliten. Har de to siste dagene lagt meg kl. 2100, men er sliten allikevel....

Ofte blir det bedre jo lenger ut i graviditeten du kommer. Jeg selv er litt mindre sliten...men ikke på topp nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...