Gå til innhold

Min søte mann...

Anbefalte innlegg

Etter som vi har holdt på så lenge har jeg måttet tone ned det at jeg nærmer meg el. Det har vært rene killeren for lysten til mannen min den siste tiden. Tror vi har kjent på stresset ved at det ikke klaffer begge to. Derfor har jeg ikke sagt noe om el i de siste 2 mnd. Men så igår da jeg stod der med en pos. el-test og greier, (vi snakker om sniktesting her slik at mannen min ikke skulle bli stressa) kom mannen min bort til meg og sa at nå hadde han regnet ut at det nærmet seg el snart så hvis jeg hadde lyst kunne vi jo kose oss litt..... Se for dere martine med et smil om munnen nå da....Har ikke jeg verdens søteste mann eller? Jeg som trodde at han hadde lyst til å gi opp hele prosjektet, og så går han rundt å tenker på baby han også....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5885435-min-s%C3%B8te-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET var utrolig koselig martine!

Om mannen min hadde komt og sagt det, hadde jeg også blitt skikkelig rørt!

Min mann skjønner med en gang når noe er på gang, både fordi det stadig ligger engangsbeger i boss og fordi jeg blir litt mer kjelen enn vanlig ;o)

Og siden han liker godt å trene, men dessverre blir liggende med smerter etterpå, må vi planlegge når han får lov til å trene og når han må bruke kreftene på noe annet... ;)

Det går heldigvis greit.

Lykke til med babylaginga!!! XXX

Nei, disse mannfolka må vi ikke undervurdere!! Med vår nattevaktsjobbing må vi også planlegge sengekosen litt. Mannen min pleier da å si: har ikke du litt vondt i ryggen? Trenger du ikke å hvile deg litt før JEG skal på jobb? Uff, eldstemann er vel snart så gammel at han skjønner vel at vi ikke sover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...