Gå til innhold

hva er det med folk??????????

Anbefalte innlegg

svigers må hele tida putte noe i munnen på lillegutt....kan ikke ta lekene hans nei...For ei tid sia satt han med ei tobakkspakke i munnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Da tok jeg han til meg igjen,men greide ikke si noe. Sa til samboer at han fikk si fra neste gang. Og det gjorde han da de ga han den igjen i går. Så litt paff ut da ja. lighter har han hatt,tok den bort selv da,men ikke med en gang....hva er vitsen????*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*ikke noe rart jeg ikke føler meg komfortabel hvis de skal være barnevakt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5885410-hva-er-det-med-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fordi jeg alltid har slitt med å si ting rett ut:( Det er et problem for meg i alle situasjoner....Og i tillegg er jeg sjenert og nervøs for hva folk synes om meg:(Dumt ja,men har vært sånn i alle år. Til mine egne greier jeg det,men ikke andre...Så da må jeg få samboeren til å si fra

Forstår deg veldig godt HI!

Er ikke alltid så enkelt å si fra til svigers. Mye enklere til sin egen fam. !

Her fikk lillegutt smake is av farfar når han var 3 1/2 mnd. Jeg ble kjempesint, men sa ingen ting. Vil jo ikke at de skal synes jeg er frekk heller da !?!?

Jeg tror det er mer skadelig for de små at mor og besteforeldre ikke kommer overens enn at de får smake på godteri/ is, eller tygger litt på tobakkspakker.

Lykke til! Snakk med samboeren din du:)

Hadde det samme prolemene med og si ifra da je fikk første mann, det gikk nok desvarre litt hardt i\utover mannen min som stadig ble dyttet i sida, eller sparket i leggen=) (Hi, hi)

Nå er det andre tider!!, nå bruser hormonene med meg og vi sparer ikke på kruttet!!

Det som er litt ekkelt med denne bremsen som har blitt så svak er jo at rødmingen kommer alikevel....=0/, så sitter jeg der da og har plumpet ut med mine meninger, noe de ikke er vant med og RØD som en tomat.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...