Gå til innhold

Da vet jeg at jeg ikke er gravid en uke før ikm.

Anbefalte innlegg

Tror jeg har løst mysteriet,i dag kom det skikkelig mye ekkelt utflod,hvitt og klumpette. Det har det gjort ca 6 dager etter EL i mange mnd nå.

Jeg tror at det er egget med sæd cellen og massen som ikke klarte å feste seg til livmorveggen.

Hva tror dere jenter??

Fortsetter under...

Vet du egentlig hvordan man blir gravid? Egget & sæden kommer da ikke ut på den måten! Hvis egget ikke blir befrukta så dør det inni kroppen din og går i oppløsning. Husk at det er så lite at du kan ikke se det med det blotte øye.

Du kan lese mer om utflod på www.pernille.info

Næh,hvordan blir man gravid da??

hi hi.

Men saken min er at jeg tror at egget blir befrukta,men at det ikke klarer å feste seg til livmorveggen siden jeg har hatt 4 utskrapninger.

Jeg tenkte kanskje at det var noe i det,siden jeg aldri har utflod,kun 6 dager etter EL.

men,det sikkert som du sier,at jeg ikke kan se det med det blotte øye.

Takk for svar.

Hmm..da ville det nok kommet ut en del blod også..for da er det jo en tidlig abort.Mulig du bare fikk litt ekstra utflod den dagen!

men du sier du tror at egget blir befruktet men ikke fester seg fordi du har hatt 4 utskrapninger..Hvorfor tror du det? Har selv hatt to utskrapninger men ikke hørt noe om det tidligere. Ble litt bekymret nå!

Hei,

Hvis egget ikke fester seg, oppstår en såkalt BO - Blighted Ovum. Du vil da tro du er gravid (teste positivt) og ha svangerskapsymptomer. Blir på mange måter likt som MA - Missed Abortion, bortsett fra at egget faktisk aldri har startet utviklingen. Kroppen lever i den tro at den er gravid, derfor kan det ta tid før BO blir oppdaget.

Man vil ikke "miste" et egg på den måten som HI lurer på. Mest sannsynlig er det sperm og utflod som kommer ut.

HI: Du kan fremdeles være gravid!!!

Takker for svar,da er det enda håp. ;-)

Elinelinea: I svært sjeldne tilfeller,så kan kvinnen bli steril av en utskrapning,pga at de skraper på livmorveggen,og det gjør til at egget ikke får til og feste seg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...