Gå til innhold

skal snart til legen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er absolutt lov til å håpe:) Har ingen erfaring med de fra billigtester, har testeskrekk, og tester aldri om jeg ikke må...Tror jeg har tatt 4 tester i løpet av mitt 28 år lange liv;)

Du får tenke HARDT på en positiv test når du sitter hos legen, kanskje det hjelper;)

Ja sparer endel penger, også pleier jeg å ha en syklus på mellom 27-29 dager. Nå har det gått 33, så lurer jo her, men livredd for å teste, dumma meg;) Har alltid tenkt at om tanta vil dukke opp, så kommer hun uansett om jeg tester eller ei, og hun gjør jo alltid det, bortsett fra denne gangen..hmmmm. Da jeg var gravi i vinter, testet jeg ikke før det var gått 2 uker over tiden..Men da trodde jeg at mensen hadde blitt borte pga eksamenspress og førjulsmas.

Pleier du å teste ofte? Skulle gjerne vært kvitt denne teste skrekken.

Annonse

hmm.. spennende :) du får ta også ta en test imorgen :)

jeg tester kun hvis mensen er forsinka eller hvis jeg har misstanker..

men denne mnd er det så rart.. ingen symptomer på noe.. hverken tanta eller gravid... jeg pleier alltid å få skikkelig mensensmerter dagen før mensen kommer.. men denne gangen har jeg ikke fått det og mensen har alltid kommet når det skal...

Vet du, noen sa til meg her om dagen at den mnd mange er gravide, er den mnd de har minst symptomer:) Så kanskje det er sånn hos deg også? Jeg har heller ikke noe særlig tegn, vært småkvalm i snart 2 uker og mensliknende greier siden søndag, men ellers ingen ting. Pleier alltid å ha de tusen symptomene før ikm, oppblåst, vonde pupper, menssmerter de luxe, hovne pupper, synlige blodårer+++ nå er ingen av de her, og 5 dager over ikm..

Håper virkelig du er gravid, mange tror jo at det ikke stemmer fordi de ikke føler seg gravide!! Så spennende, blir så engasjert her:)

ja.. kanskje det... kanskje vi er gravide begge to ? :)

jeg pleier også ha skikkelig mensensmerter.. men nå ingenting.. håper det betyr at jeg er gravid.. leste et sted at man er ikke mindre gravid selv om man ikke har disse symptomene.. håper det gjelder for oss :)

blir så gira selv.. men prøver å ikke glede meg for mye.. er så trist å få negativ test...

hvor i landet befinner du deg forresten ? :)

klem

på østlandet.. Du da?

Ja hadde vært gøy om vi begge hoppet over dit. Prøver å ikke tenke så mye på det jeg heller, ble skikkelig lei meg sist da tanta meldte sin ankomst på dagen..men da hadde jeg jo også alle disse symptomene som går ann å oppdrive, akkurat som alle de andre mnd..Sist hadde jeg heller ikke sympomer, var småtrøtt men det kan skyldes den hektiske perioden på skolen, og disse murringene nå og da.. Vi krysser alt vi har for at det klaffer:)

Bodd litt i Trondheim jeg også, da mannen studerte. Nå er vi bosatt i Vestfold, hvor jeg er fra.

Ja skal si i fra, og det må du også:) Rop når du har vært hos legen! Når skal du dit? Må fyke nå, skal på trening. (treningsnarkomane meg..)

Snakkes og lykke til klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...