//MAM\\ Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Burde vel være klar nå, en uke over termin, men jeg må si at nå gruer jeg MYE!!!! Våknet opp for 1 time siden av en skikkelig vond kynner. Siden har det vært 4 -5 min. mellom hver. Har hatt maaaange uregelmessige kynnere et halvt døgn nå, så jeg har ant at noe snart ville skje... Håper det snart er overstått, tredje gang denne uka at jeg har regelmessige rier/kynnere nå, så jeg håper vel det er på ordentlig nå... Tror nesten psyken min påvirker riene jeg. Gruer meg så mye at det rett og slett stopper opp. Men nå er det skikkelig vondt!!!!! Nei, nå får jeg ta meg en dusj, ringe barnevakten (stakkars) og vekke samboer. Tvi, tvi...
Paloma75 - 27.09 Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Ønsker deg MASSE lykke til! Tenk at snart har du bebissen hos deg:)
Surredama Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Håper fødselen har startet for alvor denne gangen da! Jeg går her 13 dager på overtid, så må si jeg misunner dine vondter. Masse lykke til!!!!!!
Brava Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Ønsker deg lykke til! Jeg er misunnelig jeg, er 9 dager over uten noe tegn.. Håper du får en grei fødsel og får se babysen din snart!
Ninn (har født:) Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Masse lykke til!! Skjønner at du gruer deg til fødselen, men tenk at babyen din snart er hos deg, så spennende!!
Mamsen med 2 Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Nå må det jobbes!! Lykke, lykke til! Heldigvis er det verdt det. Smertene er borte i det sekund den er ute!!
tira fødte 24/08 Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 heeeeeldiggrisen....................... lykke til
//MAM\\ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2006 Tusen takk til dere alle som ønsket meg lykke til. NÅ ER DET OVER!!!!!!!! Emrik kom halv ni på kvelden. Ble med andre ord en laaaaaang andregangsfødsel! Faktisk lengre enn første... Men nå er han ute og alt er bra, deilig! Lykke til til alle dere andre som ennå venter!!!!!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 heldigen:-) good luck. eg og vil føde nå!hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå