Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Jeg har kjøpt: SIMO kombivogn, SIMO stelleveske, ULLKORGA voksipose m/ sommer og vinterdyne, MYGGNETT, REGNTREKK, BLEIE bås, GUMMI belegget til topp på stellebord, SMIKKER, BABYBJØRN bæremeis, VIPPESTOL, HÅNDKLE og klutter, TEPPE, SENGTØY + en hel del jenteklær ++ litt mer ting. SENG hadde jeg fra før, samt madrass og korg. Skal kjøpe komode (å bruke til stellbord), og bilsete + litt flasker, tytter ol når det nærmer seg. Jeg er litt ivrig å få alt i hus, er 19uker på vej, litt tidlig men når jeg først finner det jeg liker kjøper jeg det.
fiona71*2pp Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Åh, gud...blir nesten litt isunnelig, eller svimmel... Har ikke engang klart å bestemt mæ for korsen vogne æ vil se på engang, og har ikke engang fått sjekka opp kor æ event kan få tak i alt som æ kunne ha løst på. Har du bestillt de tingan dine, eller har du kjøpt der du bor alt samma??
Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg har kjøpt alt i stavanger, noe brukt og enn del nytt. Kjøpte enn del ting på sørbø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå