Gå til innhold

Østfold gravidoser?!? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Østfold her eller er jeg helt alene her i bim verden?! =) Er forresten fra Fredrikstad jeg da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI,nei du er så absolutt ikke alene:O)

Jeg er fra Moss da,er veldig mange her inne derfra.

Når har du termin da?

Skrevet

Det var kanskje 31 oktober du har termin..står jo på nicket ditt! =) begynner å bli litt trøtt nå se=)

Skrevet

Hei:)

Jeg er også fra Fredrikstad. termin 2. Januar:)

26 år

Skrevet

Ops. Glemte noe: Jeg har termin 5. februar. Det er så altfor lenge til syns jeg.

Skrevet

Jeg synes det er lenge å vente til januar å.. er jo ikke før neste år.. hehe.. Hvor i fr.stad er du fra da smola? =)

Skrevet

hei, jeg er fra Sarpsborg,24 år, termin 15. februar.... leeeenge til syns jeg.... men tiden går vel fortere etterhvert ;)

Skrevet

Hei! Du er absolutt ikke alene! Vi er en del mossejenter. Jeg bor i Rygge og har termin 21. januar, hvis jeg kommer så langt....

Skrevet

Jeg er fra Sarpsborg,,,,får kanskje litt trekk i poeng siden jeg bor i Akershus?! Er i allefall østolding ; )

Skrevet

Hei. jeg er fra Sarpsborg, men bor i Halden. Østfolding er jeg absolutt. termin 7. nov 06

Skrevet

Jeg bor i Moss og har termin 13 Feb.

Har endelig fått en liten mage, å det er så koselig :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er halden jente og har termin 23.februar! :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Rygge, flytter snart til Moss. Hører egentlig inne på 3. trimester men klarer ikke helt å relatere meg til all fødepraten. Jeg har tross alt 11-12 uker igjen enda.. Litt mer variasjon på tema her inne. Jeg har termin 1. november.

Skrevet

Hei igjen:)

Egentlig fra veum, men bor på trosvik for öyeblikket. Du da?

Skrevet

Hallo mor til pris! Du heter vel tilfeldigvis ikke Linda og er venninne med Siri vel???

Nysgjerrrig vettu ;)

Skrevet

Hei! Vi skal møtes den 22. aug, på Gudegården! Se på BIM-treff, lyst til å være med??

Skrevet

Hallo... Jeg er også fra Fredrikstad....

Skrevet

Hei igjen alle sammen! =) Jeg synes det hadde vært kjempe koselig med treff på gudegården. Hvor er det da?

Smola: Jeg bor faktisk på Trosvik jeg også, like ved trosvik klubbhus =) Er opprinnelig fra Gressvik da =)

Skrevet

Gudegården er i Moss, vi har samlet sammen en gjeng som bor i området. Alle er velkommen

Skrevet

Hei Angelina, Gudegården er nedenfor biblioteket, men send oss en mail så kan vi forklare oss mer! Vi hadde et kjempekoselig, ikke organisert treff i dag, med litt matspising.... (hører med....)

Skrevet

Jeg bor og på Trosvik, eller i Oredalen da!

Skrevet

Jeg bor på Lisleby jeg da....

Skrevet

Gammel er du da novemberblomst? Jeg er 29.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...