chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Flere kvelder på rad nå så har jeg fått en sånn kilende følelse laaaavt nede i "magen", kanskje der livmora er..? Det er akkurat som en liten stim med masse bobler som bruser oppover, kjemperar følelse. Men litt morsom også Noen andre som har merka noe til dette? Jeg er 10+2 nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Det er kanskje fosteret du kjenner. Men så tidlig er det virkelig vanskelig å kjenne hva som er hva.. Jeg har kjent bobling av og til også. Men tør ikke helt stole på at det er fosteret enda.. Sist svangerskap kjente jeg bobling i uke 13 og kjente første sparket da jeg var 15+6.. Så det nærmer seg jo uansett tid for å kunne kjenne noe.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Hei jenter:) Jeg merket liv å røre i magen veldig tidlig med min 1 datter. Jeg er i dag 9 uker på vei, å de boblene, kilingene kjente jeg som bare det i går, når jeg lå på ryggen.. Man kjenner forskjell på prompe luft og denne kilingen, er ganske så sikker på at det er noe som skjer nede i der:) hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 11. august 2006 Ja sant, stor forskjell på den luften, hihi Vet jo såklart ikke om det er liv jeg kjenner, men det er en festlig følelse likevel, akkurat som om det bruser oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå