Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Hadde to MA i fjor og er endelig gravid igjen. Er seks uker på vei i morgen. Begge gangene sist gikk jeg helt til uke 12, men fosteret døde i ca uke 8-9. Hatt litt smerter i dag og kjennes ut som mensen skal komme. Reiser til syden 24.8 og har ikke legetime før 22.8. Hvis det er noe galt da vil hele turen bli ødelagt. Har to gutter som gleder seg og teller dager. Tenker faktisk som så at hvis noe er galt er det bedre at de gjør noe nå enn 2 dager før turen. Da kan man ikke bade og av erfaring blir man deprimert etter MA med utskrapning osv. Er det noen måte jeg kan få hjelp på tror dere? Er jo for tidlig å se hjerteaktivitet. Hva med HCG som mange snakker om..........kan man levere en urinprøve for å se???? HÅper på gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 I følge min oversikt på babyverden, skal hjertet til min lille spire begynne å slå 17. aguust, nøyaktig 7 dager til og da vil jeg være 5+5. Kan være du kan være heldig og se hjerteaktivitet ved innvendig ul hvis du har 6 fullførte uker.... Ellers så kan du jo sjekke HCG nivået. Det skal j fordobles annenhver dag. Trodde det var ved blodprøve... Ring legen din du og snakk med dem, Kankje du kan få hjelp? Lykke til. Håper spiren har klort seg fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Bare hcg prøve er ikke nok.. jeg hadde ma og hccg steg i to uker etter første blødning..... be om ul du, men jeg hadde ventet 3,4 dager sådeter mere sjanse for at du ser hjertet.. men å fåtime til en kommunal lege er vanskelig, da mådu sende henvisning og de finner en time til deg.. desuuten hadde de ikke ledig før i sep i oslo........ jeg betaler heller å får god behandling selvom jeg sitter med en henvisning...... lykke til, alt er sikkert bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå