Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er etter mine egne beregninger i uke 7, mens BIM påstår at jeg fortsatt er i 6. uke. Noen som har svar på hvorfor det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Sidene her skifter når man er f.eks. 6+1, ikke 6+0. For de sier her at du går i 7.uke, derfor skifter de når du er +1. Hvis du ser på sidene til f.eks. babyverden, så står det der at du er 6 uker på vei (fullgåtte), mens du på bim er i 7. uke. Ble du noe klokere? Skjønte det ikke helt med én gang jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Det kan da vel ikke være noe annet enn at duhar tastet inn feil termin? Tror dessuten at BIM regner fullgåtte uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 bim regner ikke fullgåtte uker. da hadde det stått: du er 6 uker på vei. men nå står det: du er i din 6.uke. og det er jo en ukes forskjell det:) men for meg har ukene vært fra onsdag til onsdag, og når bim regner så går ukene mine fra tirsdag til tirsdag. så derfor skifter den litt tidligere, men det ser du jo litt etterhvert. sånn i starten oppleves de ukes-utregningene som no kaos og surr, for er så mye å sette seg inn i! "fosteret er nå 2 uker og 2 dager gammelt, dermed du er 4+2 uker på vei, altså i din 5.uke" ble helt overgitt i starten jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, det er et eller annet merkelig, kanskje det har med å gjøre at jeg har oppgitt lengre syklus enn 28 dager. Jeg hadde siste mens 28. juni og har hatt 30 dagers syklus. Da sier BIM at jeg har termin 8. april. Og jeg mener at jeg i dag er 7+0, altså at 6 uker var fullgått i går. Men det mener ikke BIM. Nå spiller det jo selvfølgelig ingen rolle, men jeg følger jo med og føler at jeg liksom blir "snytt" for et trinn videre i svangerskapet. Sikkert teit, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå