dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 etter 15 pp føler vi at vi har gjort vårt for en stund, og i og med at jeg begynner å studere nå så tar vi "fri" et par mnd. da rekker jeg hvertfall å bli ferdig med eksamen i juni hvis en spire finner på å flytte inn. skal egentlig bli ganske deilig å ikke telle dager og teste etter el. men har en gravid svigerinne,så blir jo påminnet hver gang jeg er sammen med henne...(hun er forresten verdens beste:-)). etter sykehus besøket om 3 uker blir det kun studier i fokus!! så vet dere det...hihi
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Men du kommer vel innom her av og til??? Vil jo savne deg vet du.... Men forstår godt du trenger pause. Sender deg stoooooooor klem!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 titter nok innom,men blir litt lettere å få bort fokusen hvis jeg ikke bimmer så mye. også får jeg sikkert en del å gjøre når skolen begynner,så får se. men må jo oppdatere meg litt av og til;-)
*Mysillen* Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 men altså vennen min...du har å komme på msn noen ganger altså...må ikke forsvinne helt....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 jada,er nok på msn!! kan jo ikke forlate deg helt nå som mj er så opptatt;-)
*Mysillen* Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 nei det får du ikke... alle skal jo ta pauser nå...da blir jeg jo helt alene her da vil ikke være helt alene nei..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2006 hmmm...du får bli kjent med noen nye da. men er kanskje ikke så stas med de som er ny-prøvere. blir ikke helt det samme?!
Serial mom Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Hørtes fornuftig ut med en pause,det er godt å gi hodet litt fri fra dette stresset! Du får nok masse annet å tenke på nå når du begynner på skolen,er så mye å sette seg inn i ved studiestart! Hva skal du studere,forresten? Blir rart å ikke se nicket ditt her inne på en stund,men du kommer jo tilbake igjen:-) (og vi er nok en del har som fortsatt befinner oss på samme forum...:-( Lykke til med skolen da! *klem*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2006 jeg skal ta medisin grunnfag. håper dere har forsvunnet over til 1. tri innen jeg er tilbake igjen !!!
Serial mom Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 Åh,det tok jeg for 8 år siden!(skitt,er jeg SÅ gammel?!?) Det var kjempemorsomt,veldig interessant! Var lite lesing,gikk bare på forelesninger og skrev notater derfra,så cruiset gjennom det året:-) Du kommer til å synes det er kjempebra,særlig det praktiske,du får pille på likdeler og sånn:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2006 å,det var bra! har egentlig gruet meg litt til å begynne,men nå fikk jeg motet opp igjen...takker:-). blir sikkert spennende. hva tok du etter det da?
Serial mom Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Nei,det er ingenting å grue seg for,jeg lover!:-) Selv gikk jeg på universitetet i Tromsø,de var de eneste i landet som hadde det studiet da. Hvor skal du gå? Kjempebra studium dersom du funderer på en utdannelse innen helsevesenet. De fleste fra mitt kull havna på medisin,sykepleie,farmasi,biologi/biokjemi,fysioterapi e.l Selv har jeg vært innom litt av hvert etterpå,men det ble fysioterapi på meg til slutt. Hva har du lyst til da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2006 jeg skal gå på atlantis. tenker jordmor,men er ikke 100% sikker. fysio ja,det er jo noen år på benken det...tror ikke jeg tar det. men får se. spørs jo om det kommer noen små og sånn,men regner med å begynne med sykepleien neste år,så tar jeg det litt som det kommer derfra. gleder meg uansett til å komme igang!!
Serial mom Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 Da er dette et fint år å finne ut av hva du vil videre på iallfall,siden de er innom litt av hvert:-) Føles bra å starte på noe iallfall,kommer det smått underveis gjør det jo ingenting,du får støtte fra lånekassen og permisjon er ikke noe problem,kjenner mange som har fått både ett og to barn i studietida:-) Kjempemasse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå